Cumartesi günü Gis Akademide tanıştığım arkadaşlara selam ederim (Murat.K. ve DENİZ ER.) ismini yada nick name unuttuğum varsa da kusura bakmasınlar
Kendimce aldığım bazı sebeplerden dolayı forumda sessiz kalmayı düşünüyordum ama bana baskı yaptılar yaz yaz diye

2500 km oldu Beyaz 250SL kullanıyorum. Sıfır aldım ve sanırım ilk modifli motor benimki oldu.
Egsozundan kuyruk iptaline kadar baya değiştirdim. Manetleri de değiştireceğim...Deniz Er`in motoruna takılan koruma takozlarından da düşünüyorum. Cumartesi inceleyememiştim.
Motorunu yeni alan arkadaşlara da hayırlı olsun diyeyim. 250cc sınıfında albin git arkana bakma diyeceğiniz en uygun fiyatlı makine bence

Şuana kadar eksi yanını görmedim. Yalnız ne kadar gaz açarsanız o kadar tüketio makine. Köpek gibi yakıo

Tork inanılmaz. Frenlerine hastayım. Gidon açısı beni benden almıştı fuarda.
Uzun lafın kısası acayip eğlenceli bir motor. Oturuş pozisyonu alışık olmayan arkadaşlara bel ve boyun ağrısı olarak geridönüş yapabilir

Ama alışınca keyfine varacaksınız...
Bir foto koyayım dedim