Arkadaşlar KTM Rc200 hakkında fikirlerinzi nelerdir. 13.850'den satışa sunulmuş. güzel alet ama.
[
RC200 hakkında fikir beyan etmeye bile gerek yok. muhteşem bir alet. yanılıyor olabilirim ama ktm nin servis ve parça ücretleri yüksek deniyor idi. bizzat test etmedim. istanbul gibi bir yerde şehir içi kullanımda küçük cc motorların avantajlı olduğunu düşünüyorum. cc den ziyade ağırlıkları nedeni ile. öyle saçma sapan yerlerde trafikte çakılı kalıyoruz ki motor ne kadar hafif ise kullanıcı o kadar az yoruluyor.
RC 200 alınacak bir alet lakin 2nci elde nasıl olur br tek onu düşünüyorum....