Kawasaki KLE 650 Versys mi Er6 F mi. Sizce Hangisi..

Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
sevgili modum adamın gözünü korkutma yahu :rendeer:

650 cc civarı maxi endurolar 150-160 bandında 5 bilemedin max 5,5 lt yakar ki bu rakkamları artçılı ve yüklü seyehatler için yazıyorum..

versys depo 21 lt rahatlıkla 400 km gider 100-120 km bandında da 500 km rahat gider..


Açıkçası gönül ister ki Versys 650, gazı hiç birakmadan sabit 160 km sürat ile 400 km yol yapabilsin.
İstanbuldan full depo çıkıp, Keşan'a (240) km vardığımızda lamba yaktı.
Hiç yolu bırakmadan ortalama 130-150 ile gidildi.
Bir etkinlik yapıp deneyebiliriz de :)

2015 Model - 15.000 km'de versys 650 için konuşuyorum.

2015 Model - Versys 1000 için ise, 21 litre ile ortalama hız (Yol bilgisayarı) 130 km/h 285 km'de benzin bitirmişliğim vardır. ( Veria - Igoumenitsa ) arasında..

Bu da bu yaz yaptığım ve motoru sıkıştırdığım zamanlardan %100 bilgi. Kullanım klavuzuna göre konuşmuyorum :flower:



Dipnot:

Senin dediğin o 400 km / 1 depo onuda yaptım.
Verys 1000 ile.

Ortalama maksimum sürat 90-100
Genellikle %3-5 eğimli yol ile
415 km yol gittim.. (Geze geze)

Aynı yolu dönerken yine çok sıkıştırmadan 120-140 aralığında
1.5 depo ile döndüm.


Bak bu değerler çok taze, 1 Nisan 2016 tarihinden bu güne kadar
yaptığım 21 bin km yolda analiz ettim..

Çiçek gibi bilgi ;):bestmt:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
113
Eğer derdiniz hızlı olmak ve hizli sürmek ise, 650 sizi tatmin etmez bunu bilin.
650'lik sport turing'in top speedi 200'lerde gezer.

Maksat hız değil,hızlı gidebilen bir motosiklette güç ve hızın elimin altında olması ve gerektiği zaman 140-150 lere çıktığımda benden bu kadar dememesi..bindiğim motorum yağ gibi akıyor ama son hızı 150 malesef..
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Maksat hız değil,hızlı gidebilen bir motosiklette güç ve hızın elimin altında olması ve gerektiği zaman 140-150 lere çıktığımda benden bu kadar dememesi..bindiğim motorum yağ gibi akıyor ama son hızı 150 malesef..

Durum bu ise problem yok, 150'den sonra da 190-200'e kadar gider yavas yavas.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
.....Bak bu değerler çok taze, 1 Nisan 2016 tarihinden bu güne kadar
yaptığım 21 bin km yolda analiz ettim..

Çiçek gibi bilgi ;):bestmt:


ehehe benim bilgi daha tazeydi ama beraber kısa zaman içinde tazeleriz yine güzel olur ;)

iki hafta önce Mudurnu daki YoldanÇık kampına katıldık,

otobanda 160-170 gittik,İstanbul-Bolu-Mudurnu-İstanbul 5,3 ortalama ile bitirdim..

yalnız şöyle bir durumda var grup sürüşü yapıyorsanız tüketim hep yüksek çıkar zira düşük vites yüksek devir kapışma moduna girebiliyorsunuz :pl:
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
ehehe benim bilgi daha tazeydi ama beraber kısa zaman içinde tazeleriz yine güzel olur ;)

iki hafta önce Mudurnu daki YoldanÇık kampına katıldık,

otobanda 160-170 gittik,İstanbul-Bolu-Mudurnu-İstanbul 5,3 ortalama ile bitirdim..

yalnız şöyle bir durumda var grup sürüşü yapıyorsanız tüketim hep yüksek çıkar zira düşük vites yüksek devir kapışma moduna girebiliyorsunuz :pl:


:) Tempolu sürdüğün sürece 8-9 litreden aşağı düşmüyorlar açıkçası, tabi ben Versys için konuştuğumun da altını çizeyim.
İnşallah beraber tekrar süreriz, o zaman daha net ortaya çıkar.
 
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
113
Tracer 700 de güzel onada bakabilirsin, nasıl karıştırdım kafayı değil mi? :)

Dün Er6f in 4 silindirli alternatifi diversionf e bakmak için yamaha bayiine gittim,bir motor beni öyle bir kendine çekti ki diversion a bakamadan ona yöneldim bu ne dedim mt-09 tracer dediler,vitesli tecrübem yok dedim o halde mt07 tracer olabilir anca dedi satıcı..Ama abisi öyle bir yakışıklıydı ki dönüp bakamadim bile bir daha 7 olana..dedim ki bunun bir silindirini kapatsak gücünü düşürsek de bunu alsam bu çok yakisikli dedim,sürüş modlari var kendi kendine yapıyor o işi dediler..versys i bayide olmadığı için göremedim ikinci el satanlari da daha kesin karar vermeden alacakmış gibi oyalamak istemedim..yani bayiye bi gelse gidip bakıp karar vereceğim sonra ikinci ele bakacaksam yine bakacağım..Bu arada Mt09 tracer aklımı basimdan aldı..yeni renkmis mat gri üzeri met.lacivert..her an robota donusecek transformers gibiydi kendileri..Ne diyosunuz ders almak şartıyla uzun süreli en hacimli (750cc 50 hp) ve agir (240 kg) tecrübesi integra olan birisi olarak mt09 tracerin olabilitesi var mı yoksa aşkımı baska baharlara mi ertelemeliyim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst