Kawasaki GPZ 900

Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
1
1992 model.motor genel anlamda revizyondan geçti.tek eksiği şarj dinomosu.beyni "0".şuan şarj dinomosundan başka hiç bir problem yok.bana 4 milyara mal oldu fakat araba alıcam pazarlığa açık yani..


mutlu yılmaz
0543-7260106

motoru tanımayanlar için temsili bir resim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst