Kawasaki ER6n mi, Yamaha MT-03 mü ?

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Kawasaki ER6n

312g612.jpg


TEKNİK ÖZELLİKLER

MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı,Paralel Çift silindir
SİLİNDİR HACMİ : 649 cc
SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 83 x 60 mm
SIKIŞTIRMA ORANI : 11.3:1
SÜBAP SİSTEMİ : DOHC,8 Sübap
MAKSİMUM GÜÇ : 72 PS / 8500 rpm
MAKSİMUM TORK : 66 N.m (6.7 Kgf.m)/7000 rpm
KARBURATÖR : Full enjektör
ATEŞLEME : Dijital TCBI
MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
ŞANZIMAN : 6 - vites
ŞASİ TİPİ : Yüksek Gerilimli Çelik
KASTER / TRAIL : 24.5' / 102 mm
SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm Teleskopik çatal
SÜSPANSİYON ARKA : Ön yükleme ayarlı çift
LASTİK ÖN / ARKA : 120/60-17 / 160/60-17
FREN ÖN : Çift Disk 300 mm,Çift piston kaliper
FREN ARKA : Tek disk 220 mm
TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 120 / 130 mm
BOYUTLAR UxGxY : 2100 x 760 x 1095 mm
AKS AÇIKLIĞI : 1405 mm
SELE YÜKSEKLİĞİ : 785 mm
YAKIT KAPASİTESİ : 15.5 Lt
KURU AĞIRLIK : 174 Kg
İMALAT YERİ : Japonya

Yamaha MT-03

24yajyv.jpg


TEKNİK ÖZELLİKLER

Motor tipi: sıvı soğutmalı 4 zamanlı tek silindir, 4 supap SOHC

Silindir hacmi: 660 cc

Piston çapı ve strok: 100.0 x 84.0 mm

Kompresyon oranı: 10.0:1

Maksimum güç: 33.4 kW (45 HP) @ 6,000 rpm

Maksimum tork: 56.2 Nm (5.73 kg-m) @ 5,250 rpm

Yakıt kaynağı: yakıt enjeksiyonu

Debriyaj tipi: Islak çoklu disk

Ateşleme: TCI

Ön süspansiyon: Teleskopik çatal

Arka süspansiyon: arka makas

Meyil açısı: 27 derece

Ön fren: çift disk 298 mm

Arka fren: tek disk, 245 mm

Ön lastik: 120/70-17

Arka lastik: 160/60-17

Uzunluk: 2,070 mm

Genişlik: 860 mm

Yükseklik: 1,115 mm

Sele yüksekliği: 805 mm

Dingil aralığı 1,420 mm

Yerden yüksekliği: 200 mm

Ağırlık: 174.5 kg

Yakıt deposu kapasitesi: 15 litre

Yağ kapasitesi: 3.4 litre
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hiç düşünmeden er6 derim..... Hem hız hem güç hem de tork olarak bence daha üstün..Görüntüsü de güzel....

Er6 tam bir yol makinesi...
MT ise oyun makinesi.... :cat: Stunt canavarı... :cat:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
MT3 ü kullandım acayip bir torku var.Fakat titreşim biraz fazla(tek silindir olmasından dolayı)Sanırım mantıklı olanı er6N.Fakat görüntüsü biraz eskidi ve haliyle kawasaki.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
ER6-N ... tip olarak çok hoş bir alet teknik özellikler zaten ortada ama yinede hangisinin üzerinde daha mutlu olacaksan tabii kide.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst