İki motor birbirinden farklı;
Biri naked, diğeri SS kasa.
Biri 250cc, diğeri 500cc.
Öncelikle tarzına karar vermen ve tecrübene göre düşünmen lazım.
Er-5 artık üretilmeyen ve güncel olmayan bir model. Ama en genci olan 2006 model, temiz ve düşük kilometreli bir motor bulunursa almak yine de mantıklı olabilir. Bunun yanında Hyo'dan daha güçlüdür ve parça kalitesi olarak bir adım öndedir.
GT250R, sınıfında tatminkar bir güce sahip, iri cüssesi, oturuş pozisyonu ve uygun 2. el piyasasıyla, büyük hacimli SS motorlardan önce kullanılabilecek en ideal geçiş motorudur. 160 km civarı süratlere kolay çıkar. Ayrıca güncel bir modeldir.
Sonuçta 2 motorun da avantajları ve dezavantajları var; karar senin.
er-5 f

hyo malzeme kalitesi olarak çok kötü... ve hava soğutmalı...
Er-5f diye bir model yok, sen bir sonraki jenerasyon olan ER-6(N/F) ile karıştırdın sanırım.

Bu arada, Hyo parça kalitesi olarak orta kalitededir, yani ne Japon kadar kaliteli, ne de Çinli kadar kalitesizdir; ikisinin arasında. Ayrıca hava değil yağ soğutmalıdır.:cat: