Kawasaki ER5 mi Hyosung GT250R mı ?

Katılım
18 Kas 2009
Mesajlar
7
arkadaşlar ikisi arasında takılmış durumdayım birde sizin fikirlerinizi almak istedim yorumlarınızı yazarsanız sevinirim
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
bu sorunun cevabını bende merak ediyorum bakalım ustalar ne derler???
 

deo

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Elma mı Karpuz mu olmuş........................ :farao::farao:
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
Bence :)

Elbette ER-5 tabiki küçük ARROW Tüp Egsoz ile beraber müthiş oluyor... :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Seçenek er-5 olmalı bencede :)
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
12
ozgurakman
arkadaşim hayatında kaç defa Hyosung kullandın veya gördün bilmeden insanların kafasını karıştırmayalım lütfen her iki motoruda kullanan arkadaşlar yorum yaparsa daha açıklayıcı olur.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Sıcak bi günde hemen serinleyip terimi atıp günlük hayatıma devam etmek istiyorsam duş alırım.Ama keyif yapmak istiyorsam havuza girer doyasıya yüzer serinlerim. GT250 R duş almak ER 5 havuza girmek bence :queen: karar senin:bounce:
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
Türk milletiyiz çoğumuz doktoruz , hava soğutmalı olsa nolacak ????

* imal mühendislerinden çok daha akıllıyız

gs500 - xjr1200,1300 - cbf250 ...... bu makinalar hava soğutmalı ben bir Allah'ın kulundan şişti , patladı çatladı diye duymadım ama su soğutmalı motoru olup hararet motosikleti hararet yapan yüzlerce kişi gördüm ..... :cat:


gelelim konuya ... konu yine elma -armut kıyaslaması olmuş , senin tecrüben ne kaç km motor kullandın , kullanımdaki beklentin nedir ????

hele hele sen kimsin , bi kendini tanıt daha 1. mesajın ..... dakika 1 - gol 1 olmuş !!!!!!!
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Türk milletiyiz çoğumuz doktoruz , hava soğutmalı olsa nolacak ????

* imal mühendislerinden çok daha akıllıyız

gs500 - xjr1200,1300 - cbf250 ...... bu makinalar hava soğutmalı ben bir Allah'ın kulundan şişti , patladı çatladı diye duymadım ama su soğutmalı motoru olup hararet motosikleti hararet yapan yüzlerce kişi gördüm ..... :cat:


gelelim konuya ... konu yine elma -armut kıyaslaması olmuş , senin tecrüben ne kaç km motor kullandın , kullanımdaki beklentin nedir ????

hele hele sen kimsin , bi kendini tanıt daha 1. mesajın ..... dakika 1 - gol 1 olmuş !!!!!!!

Benim söyleyeceğim şeylerde bunlardı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst