Hayırlı olsun Tamer Bey sattığınıza sevinelim mi üzülelim mi bilemedim.
Mutlu haberlerinizi bekliyorum.
Teşekkür ederim İlkan Bey temenniler için.
sattığım arkadaş çok iyi bir insan O yüzden üzülmedim dogrusu,ama hakkını verirmi onu bilemem

şaka bir tarafa geçici olarak arkadaşımın gtr'ını kullanıyorum,motosikletsiz olmak ayakkabısız taşlı yolda yürümeye benziyor.motosikletsiz geçen günlerde mümkün mertebe evde kalıyorum çıkıp dolaşasım gelmiyor.
benim er 5'i alan arkadaş'ta MT'ye üye zaten,kendisine kazasız belasız kullanımlar dilerim..
kısmetse önümüzdeki hafta suzuki bandit 600 S almaya gidecegim hayırlısı bakalım..
kawasaki'nin yeri ayrı ER 5'in yeri ap ayrı her zaman kullandığınız motosikletin degerini iyi bilmeli derim,çok zor bozarsınız onu..
tekeriniz düz bassın arkadaşlar kazasız belasız sürüşler hazır sezon başlarken.

---------- Post added at 13:11 ---------- Previous post was at 13:08 ----------
teşekkür ederim.
---------- Post added at 13:16 ---------- Previous post was at 13:11 ----------
tamer ne ara sattın olm motoru,arada geçerken görüyor,iç geçiriyordum.
Almayı düşündüğüm motorlar listesinin başıdır er-5,bakalım ne zaman nasip kısmet olacak.
valla Coşkun'um 3 arkadaş'la pazarlık yapıyorduk kısmet Turgay kardeşimeymiş,hayrını görsün.beni üzmedi 1.5 sene boyunca .
bakımını iyi yaptıgın müddetçe sıkıntı çıkartmayacak motosikletlerin başında er 5 bence.
yol üzerinde şimdilik gtr 250 kırmızı görürsen o benimdir büyük olasılık.
eger mavi tur camlı bandit görürsen o'da benimdir.ama çalışır vaziyette bırakmıyorum benzin pahalı :queen: