500 cc sınıfın'da tek geçerim ER 5'İ
kompresyon olsun,ani ivmelenme olsun,gazı açtıgındaki tork olsun.
5'ten aşagı vites degiştirmelerde dikkat etmeli hızlı vites düşerseniz arka teker'in yanınıza gelmesi an meselesi
ben çok zevk alarak 1.5 sene 42500 km kullandım ER 'i ve 500 cc alacak olanlar başka markaya bakmasın alsınlar bir tane ER '5 motosikletin zevkini çıkarsınlar

bu arada ER'5 piyasası canlansın

Türkiye'de Kawasaki'nin arkasında z-moto degilde sağlam bir başka distrübitör olsaydı şimdi kawasaki'yi kimse tutamazdı bu durumdayken bile tutulmuyorken

ER'5 ile bütünleştiginiz'de amörtisör ve fren olayı tamamen ortadan kalkıyor.
defalarca uzun yolda 215 km sürate çıktım banamısın demedi maşallahı var,tek sıkıntı ön camı söktügüm için 180 km den sonra rüzgar olayı

ale: O kadar'da olsun artık

diger arkadaşlar gibi benimde tavsiyem ;
rezerv(yedek depo ) 'da kullanmamalı
fren balatalarını iyi marka almalı ( özellikle ön fren )
motor yağ seçimini iyi yapmalı
ani hızlanıp-frenaj yapmamalı (egzantrik zinciri ömür açısından )
başka'da sıkıntı çıkarmayan sorunsuz makinalardan birisi zaten ER'5
geriye sadece bol bol gazlaması kalıyor

yolunuz açık olsun kazasız belasız sürüşler.
her ne kadar ER'5 imi satmış olsamda çok sevdigim bir motosiklet'ti :cat:
sıralı 4 silindire tekrar geçmek için satmış bulunmaktayım,4 silindir motosiklet ayrı bir zevk veriyor herkese tavsiye ederim

kısmetse şu sırlalar suzuki bandit ile flört aşamasındayız
geçici olarak 2011 hyousung GT 250 R kullanıyorum ama hiç kesmiyor desem yeridir
