- Katılım
- 3 May 2008
- Mesajlar
- 195
güzel motor almışsın o zaman hayrını gör güle güle kullan dostum.
Sağ olun abicim hepimiz inşallah
güzel motor almışsın o zaman hayrını gör güle güle kullan dostum.
bende katılıyorum İLKAN bey'e temiz bakımlı olsun az pahalı olsun.
bu arada Teşekkür ederim benim gariban motoru begendigin için ama senin ve kuzeninin er 5'te baya bakımlı.böyle bakımlılar pek kalmadı Türkiye'de veya ben denk gelmedim.
ne yalan söyliyeyim her gün iş yerinde gözümün önünde durur bakarım öyle neresine ellesem diyeüzerinde toz gördüğüm zaman içim rahat etmez.bende er 5'in fiyatını bence makul bir seviyeye çektim ama Şubat sonu fiyatını yukarı çekmeyi düşünüyorum.150 cc motora 4.000 tl istenen Ülkemizde 500 cc motor ucuz bence.
satan arkadaşlara hayırlı satışlar,tekeriniz düz bassın yola devam hazır havalar iyi giderken![]()
Sevgililer gününüzü kutluyorum millet...
ben bugün sevgilimi özel olarak bakıma aldım..lastiklerini sildim..tozunu aldım..hediye olarak benzin aldıım..birazda gezintiye çıkardım şöyle bir km kadar..kıyamadım daha fazlasına malum asfalt rezil..öpüştük koklaştık iyice yani...az kaldı güneşli günlere...
sorunsuz sürüşler herkese...![]()
ne zamandır siteye uğramanızı bekliyordum. sanırım benim sattığım er-5 in şu anki sahibisiniz. plakanın sonu 5352 mi acaba:silent:![]()