Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
Aynen öyle :) gerçi bu havalarda yerlerde ıslak ve tehlikeli oldukça..biraz sabedeceğiz anlaşılan... :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
selam kawacı dostlar :)

yağmur çamur devam ama iş dönüşü motosiklet yıkamaktan gına geldi :)

yağmurlu havalarda motosiklet kullanmak her ne kadar zevkli olsada malum diger araçlardan sıçrayan çamurlar zevkli kısmı alıyor kirli kısım kalıyor.
İstanbul'da oturmasam yağmurlu havalarda motosiklet pek nadir kullanırım 4 tekere devam,ama normalde sıkışan tarafik yağmurlu havada X2 oluyor :)

tekeriniz düz bassın mesai zamanı geldi yine.bu gün hava az güneşli İstanbul'da dünden kalma çamurları yıkayayım motorun üzerinden :p
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
Arkadaşlar...Sağlıklı, huzurlu, keyifli, kazasız belasız, hiç yolda kalınmamasız bir yeni yıl diliyorum tüm iki teker üzerindeki dostlara...
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
ilginiz için teşekkürler hocam çok güzel bir motor ama benim bütçemi biraz aşar galiba bu fiyat=)

merak ettiğim bir şey var 2004 ile 2005 arasında mavi renkte ton farkı var mı?

Maviler amerikan versiyondur.Lacivert olanlar avrupa versiyondur.Aynı şekilde Gri renklilerde amerikan versiyon olmaktadır.2004ten sonra amerikan versiyon yok zaten.
Ve göstergeleri Mil olarak yazar.Yani ilandaki km kısmını 1.6 ile çarparak km karşılığını bulabilirsiniz.
Aracım salıya kadar opsiyonlu şuan.Salıya kadar alacak arkadaş gelmez veya bir sorun olursa tekrar satılık olacak.
Bütçe konusuna gelince fiyatları çok uygun olanlara bakmayın derim.Biraz sabredip biraz daha düzgün ve düşük km'li veya çok güzel bakılmış yüksek kmli motorlara bakabilirsiniz.
Mesela Arjantinli69 (TamerBey) in motoru temiz.Km si yüksek ama keşke bütün yüksek km'li motorlar onun gibi temiz olsa.Tavsiyem bir görüşmeniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Maviler amerikan versiyondur.Lacivert olanlar avrupa versiyondur.Aynı şekilde Gri renklilerde amerikan versiyon olmaktadır.2004ten sonra amerikan versiyon yok zaten.
Ve göstergeleri Mil olarak yazar.Yani ilandaki km kısmını 1.6 ile çarparak km karşılığını bulabilirsiniz.
Aracım salıya kadar opsiyonlu şuan.Salıya kadar alacak arkadaş gelmez veya bir sorun olursa tekrar satılık olacak.
Bütçe konusuna gelince fiyatları çok uygun olanlara bakmayın derim.Biraz sabredip biraz daha düzgün ve düşük km'li veya çok güzel bakılmış yüksek kmli motorlara bakabilirsiniz.
Mesela Arjantinli69 (TamerBey) in motoru temiz.Km si yüksek ama keşke bütün yüksek km'li motorlar onun gibi temiz olsa.Tavsiyem bir görüşmeniz.

bende katılıyorum İLKAN bey'e temiz bakımlı olsun az pahalı olsun.
bu arada Teşekkür ederim benim gariban motoru begendigin için ama senin ve kuzeninin er 5'te baya bakımlı.böyle bakımlılar pek kalmadı Türkiye'de veya ben denk gelmedim.
ne yalan söyliyeyim her gün iş yerinde gözümün önünde durur bakarım öyle neresine ellesem diye :) üzerinde toz gördüğüm zaman içim rahat etmez.bende er 5'in fiyatını bence makul bir seviyeye çektim ama Şubat sonu fiyatını yukarı çekmeyi düşünüyorum.150 cc motora 4.000 tl istenen Ülkemizde 500 cc motor ucuz bence.

satan arkadaşlara hayırlı satışlar,tekeriniz düz bassın yola devam hazır havalar iyi giderken :)
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
bende katılıyorum İLKAN bey'e temiz bakımlı olsun az pahalı olsun.
bu arada Teşekkür ederim benim gariban motoru begendigin için ama senin ve kuzeninin er 5'te baya bakımlı.böyle bakımlılar pek kalmadı Türkiye'de veya ben denk gelmedim.
ne yalan söyliyeyim her gün iş yerinde gözümün önünde durur bakarım öyle neresine ellesem diye :) üzerinde toz gördüğüm zaman içim rahat etmez.bende er 5'in fiyatını bence makul bir seviyeye çektim ama Şubat sonu fiyatını yukarı çekmeyi düşünüyorum.150 cc motora 4.000 tl istenen Ülkemizde 500 cc motor ucuz bence.

satan arkadaşlara hayırlı satışlar,tekeriniz düz bassın yola devam hazır havalar iyi giderken :)

Hayırlısı olsun Tamer Bey.
Benim Kuzenin 2004 Maviyi sattık.İlandaki motosiklet benim motorum.Ayağımı kıran motor :=)
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Vallahi sizin motoru da oldukça incelemiştim site üzerinden ama başka bir motor kısmet oldu sanırım, satışı tamamlayabilirsek yarın ben de bir er5 sahibi olacağım. Fotoğrafları da yükleriz inşallah en kısa sürede :)

Hayırlı uğurlu olur inşallah. Resimlerini görmek isteriz.
Motor hakkında bilgi verirseniz seviniriz...
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Vallahi sizin motoru da oldukça incelemiştim site üzerinden ama başka bir motor kısmet oldu sanırım, satışı tamamlayabilirsek yarın ben de bir er5 sahibi olacağım. Fotoğrafları da yükleriz inşallah en kısa sürede :)

siyah 21.000 km.de 2005 model bizim zaferin motorumu yoksa?
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
siyah 21.000 km.de 2005 model bizim zaferin motorumu yoksa?

Aynen öyle :) Satışı tamamladık ama havalar malum çektik garaja temizleyeceğim inşallah en kısa sürede ondan sonra da fotoğraflarını atarım inşallah hemen bilgileri de altına eklerim güzelce :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
hayırlı olsun
Zafer bizim çengelköy'lü Zafer mi,bir ara onda'da vardı ama satmıştı siyah.

birde Kadıköy hasanpaşa muhtarlıgının arka sokagında var siyah ve mavi er 5 sahipleri bizim siteye üyemi merak ettim dogrusu.bir tanede Beykoz'da vardı paşabahçe'de siyah er 5.bu aralar sık rastlar oldum er 5 lere,çogalmaya başladı piyasada.

hayırlı hafta sonları
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Aynen öyle :) Satışı tamamladık ama havalar malum çektik garaja temizleyeceğim inşallah en kısa sürede ondan sonra da fotoğraflarını atarım inşallah hemen bilgileri de altına eklerim güzelce :)

güzel motor almışsın o zaman hayrını gör güle güle kullan dostum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst