Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Nis 2010
Mesajlar
42
on acık ortadaki kapalı digeride yedek depo onda dursun bitince yedege cekip takviyeni yaparsın oyle kullanıyordum ben son zaman lar para sıkıntısı vardı devamlı yedekte:D:pr:
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
125
yani (on) konumu normal depo (res) konumuyedek depo oluyor:cat:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Sanırım konumları yanlıs kullnıyorsunuz.

KLE 500 de kı konumlar şöyle.

PRE - KONTROLLÜ AÇIK Motor çalışırken benzın ceker kapalıyken otomatik kapanır. karburatorden gelen bir hortum var depoya baglı burası karburatore aldıgı hava oranında hava basar bu hava depoye gırer ve benzın cıkması ıcın basınc olusturur. Burda kullanmak daha uygundur.

ON - SÜREKLİ AÇIK Ozellikle park halınde ıken burda bırakmamak lazım.

RES - YEDEK DEPO
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
evet yeni bir ER 5 çi geldi aranıza,bakalım okudum okudum GS 500 almaktan vaz geçtim 2005 model 2007 trafik çıkışlı 23.500 km de bir ER 5 aldım.şimdilik iyi gidiyor gibi.yakıtını henüz hesaplamadım,ama hava filtresi fena tıkanmış temizledim yerine taktım hafta başı yenisini alıp takıcam kısmetse.hızlanması çok güzel,motor bacakları fena ısıtıyor,birde dikkatimi çekti sanki fan devreye girmiyor gibi,fan devresine bir tane lamba bağlayacağım bakalım ne durumda.gerçi hararet lambası yandığı filan yok :) şu an genel bakım aşamasında nede olsa 2.el bir motosiklet.lastikler idare eder ama bir ara 2 lastik almalı :pale:
bujileri değiştirmeyi düşünüyorum iridyum
varsa bakım tavsiyeleriniz beklerim
kazasız sürüşler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:55 ----------

tabi var ben 46 lt givi kullanıyorum taktıgın zaman motora ayrı bi olgunluk katııyo zaten motorun daha da kalıplı duruyo istedigin zaman da çıkarıp normal bi şekilde kullanabilirsin mesela ben sadece uzun yola çıkarken takarım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:46 ----------

arjantinli69 bende bi er-5 var siyah lastikler daha 2 haftalık givi 46 lt çanta koruma demiri yagı suyu yeni degişti çiziksiz pzarlıksız 6500 e veriyorum bi düşün görmek istersen motor pazar hariç her gün beşiktaş civarındadır 0554 629 61 33 telefon numaram ama çalışırken bakmam yasak oldugundan sen mail at [email protected]

valla senden bir gün önce aldım er 5.sayfada er 5 çiler fazla girip çıkmadığından hareket olmuyor.baya bir baktım sonunda 2005 model 2007 çıkışlı temiz bir motor aldım.yakında resimlerini eklerim
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
evet yeni bir ER 5 çi geldi aranıza,bakalım okudum okudum GS 500 almaktan vaz geçtim 2005 model 2007 trafik çıkışlı 23.500 km de bir ER 5 aldım.şimdilik iyi gidiyor gibi.yakıtını henüz hesaplamadım,ama hava filtresi fena tıkanmış temizledim yerine taktım hafta başı yenisini alıp takıcam kısmetse.hızlanması çok güzel,motor bacakları fena ısıtıyor,birde dikkatimi çekti sanki fan devreye girmiyor gibi,fan devresine bir tane lamba bağlayacağım bakalım ne durumda.gerçi hararet lambası yandığı filan yok :) şu an genel bakım aşamasında nede olsa 2.el bir motosiklet.lastikler idare eder ama bir ara 2 lastik almalı :pale:
bujileri değiştirmeyi düşünüyorum iridyum
varsa bakım tavsiyeleriniz beklerim
kazasız sürüşler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:55 ----------



valla senden bir gün önce aldım er 5.sayfada er 5 çiler fazla girip çıkmadığından hareket olmuyor.baya bir baktım sonunda 2005 model 2007 çıkışlı temiz bir motor aldım.yakında resimlerini eklerim

tamer kardeşim tekrar hayırlı uğurlu olsun bence on numara bır motosıklet sahıbı oldun ALLAH kaza bela vermesın senın motosıkletını kullandım yalnız bır problem var gıbı 240 tan yukarı cıkmıyor :cherry:
 
Katılım
5 Kas 2008
Mesajlar
89
selam teknik yardımda sordum burada da sorayım

kawaski er5 imde antifiriz atan bi delik var
bu delik ne işe yariyor bilen varmıdır

delik.jpg


ve antifirizi oradan atması normalmidir
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bende şu silvery black ER 5 imin bir kaç resmini atayım ,belki topik biraz canlanır.
bu arada hava filtresini değiştirdikten sonra şehir içi ara ara ağresif sürüşler neticesinde yakıt sarfiyatı km de 175 krş-diğer bir tabirle 100 km de 4.78 lt harcıyor.bence 500 cc bir makine için normal bir değer.ama iridyum bujileri taktıktan sonra tekrar ölçüm denemesi yapmayı düşünüyorum.buyrun resimler :p







 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
bende şu silvery black ER 5 imin bir kaç resmini atayım ,belki topik biraz canlanır.
bu arada hava filtresini değiştirdikten sonra şehir içi ara ara ağresif sürüşler neticesinde yakıt sarfiyatı km de 175 krş-diğer bir tabirle 100 km de 4.78 lt harcıyor.bence 500 cc bir makine için normal bir değer.ama iridyum bujileri taktıktan sonra tekrar ölçüm denemesi yapmayı düşünüyorum.buyrun resimler :p








http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...rafik-cikisli-sahibinden-temiz-29563074/detay
Resimleri görünce dedim ki bu motor bi yerden tanıdık geliyor.
:queen::queen::queen::queen::queen:

Bu arada arkadaşlar benide aranıza kabul edermisiniz bu akşam saat 18:30 itibari ile bende ER 5 li oldum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:03 ----------

blrwhss9xqet13dvw.jpg


blrwi7is0ytmrrjf0.jpg


blrwixtgaftgikvf0.jpg


blrwj5430edr9j9xo.jpg
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Er5 furyası esiyor.....:p:p

Yeni motorlarınız hayırlı olsun..Kazasız belasız... :rendeer:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Tamer abi hayırlı olsun Dün akşam yeni makinanı kullanma fırsatım oldu harika bir motosiklet.ALLAH cc kazasız belasız sürüşler nasip etsin.
 
Katılım
20 Tem 2010
Mesajlar
2
Sanırım konumları yanlıs kullnıyorsunuz.

KLE 500 de kı konumlar şöyle.

PRE - KONTROLLÜ AÇIK Motor çalışırken benzın ceker kapalıyken otomatik kapanır. karburatorden gelen bir hortum var depoya baglı burası karburatore aldıgı hava oranında hava basar bu hava depoye gırer ve benzın cıkması ıcın basınc olusturur. Burda kullanmak daha uygundur.

ON - SÜREKLİ AÇIK Ozellikle park halınde ıken burda bırakmamak lazım.

RES - YEDEK DEPO

ben PRE konumunda kullandım ama motor içine benzin çekti ama hemen fark edip stop ettim bişey olmadı.yani motor yağına benzin karıştı.şimdi ON konumunda kullanıyorum sorun yok.başıma böyle imkansız bişey ilk defa geldi.kime söylesem olmaz öyle şey dedi.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
ben PRE konumunda kullandım ama motor içine benzin çekti ama hemen fark edip stop ettim bişey olmadı.yani motor yağına benzin karıştı.şimdi ON konumunda kullanıyorum sorun yok.başıma böyle imkansız bişey ilk defa geldi.kime söylesem olmaz öyle şey dedi.

Neyi farkettin anlayamadım. Kullanman gereken pozisyon PRE konu ile ilgili yazımı tekrar okumalısın. Sanırım yanlış anladın.
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Arkadaşlar ER 5 e çanta demiri ve çanta takmak istiyorum nerden bulabileceğim hakkında fikriniz var mı? Bir de ön cam kullanan varmı? bence tipini çok bozuyor ama rüzgara karşı iyi oluyorsa takmayı düşünüyorum.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bende Pre ve ya On konumunda kullanıyorum ama senin gibi bir durumla karşılaşmadım.yağa benzin ne alaka anlamış degilim,başka bir sıkıntı vardır senin motorda.bir göstersen daha iyi senin açından.

daha öncede yazmıştım ama tekrar söyleyeyim delicoban08 ben ön camlı ve camsız kullandım.camsız 120 km den sonra aşırı rüzgar alıyorsun.camkı 180 km ye kadar her hangi bir rahatsızlık vermedi.+ ön camı alıcaktım ama 180 euro dedi anes motor şu an için lüks bir durumdu.daha önce perşembe pazarından flexi almıştım 20 TL ye,ondan kendim ön cam yaptım çok estetik olmadı ama gayet kullanışlı ve hoş oldu.2. denemem daha güzel olacagı kesin :)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
bende Pre ve ya On konumunda kullanıyorum ama senin gibi bir durumla karşılaşmadım.yağa benzin ne alaka anlamış degilim,başka bir sıkıntı vardır senin motorda.bir göstersen daha iyi senin açından.

daha öncede yazmıştım ama tekrar söyleyeyim delicoban08 ben ön camlı ve camsız kullandım.camsız 120 km den sonra aşırı rüzgar alıyorsun.camkı 180 km ye kadar her hangi bir rahatsızlık vermedi.+ ön camı alıcaktım ama 180 euro dedi anes motor şu an için lüks bir durumdu.daha önce perşembe pazarından flexi almıştım 20 TL ye,ondan kendim ön cam yaptım çok estetik olmadı ama gayet kullanışlı ve hoş oldu.2. denemem daha güzel olacagı kesin :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...on-cam-her-marka-ve-modelde-cam-imalat/detay?

ilandaki cam bu fiyata iyi mi ? gayet de şık görünüyor (bence camsız daha şık da)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:19 ----------

Arkadaşlar bi de ER5 inde orjinal çanta demiri takılı olan varsa resimlerini yayınlayabilir mi yaptırmak istiyorum da.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst