Kawasaki ER-6n - Dehset guzel....

Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
105
Bugun kawasaki'nin sitesini ziyaret ettigimde Er-6 ler hazir ilani vardi ve avruparada satisa baslanmis fakat Turkiye'de henuz yok. Ama yakinda oradada olur heralde. Bu motor cok hosuma gitti. Erkek olsun bayan olsun, acemi olsun profosyonel olsun; herkesin zevkle kullanabilcegi motor diye ozene bezene yazmis adamlar. 400cc kivaminda 600cc gucunde bir motor. Spor tatli bir goruntusu var. Racingle baslamak isteyip 150cc - 600cc arasi birsey bulamayanlara bence ilac gibi bir motor. Resminide ekliyorum benim cok hosuma gitti........

06myer6nmg0b6yv.jpg

06myer6nmg0e2bi.jpg

06myer6nmg0f6ln.jpg

06myer6nmg0h5by.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bununla ilgili bir konu önceden vardı. f modeli bundan daha güzel. orda resmi var :rendeer:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
105
bakalim, bakalim:) Ama f'ler henus satista degil sanirim cunku goremedim:(
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Arkadaşlar Arnavutköy-Kuruçeşme civarlarındaki Kawasaki bayiinde bunları gördüm gibi geliyor bana, 2005 modeliyle karıştırıyor da olabilirm ama :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ön kısımda far güzel olmamış hem nedir o öyle Kafasının üzerinde elma gibi durmuş göstergelerin yeri ...

Ama yinede yaratıcı olmuş Saygı duyuyorum...:bounce:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
şu ön far hariç benim de hoşuma gitti. ruh gibi duruyo ya..
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Ben Kawasaki ER-6f kullandım gerçekten iki silindirin hakkını fazlası ile veriyor ama hafif vibrasyon vardı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst