- Katılım
- 11 Eki 2005
- Mesajlar
- 105
- Konu Yazar
- #1
Bugun kawasaki'nin sitesini ziyaret ettigimde Er-6 ler hazir ilani vardi ve avruparada satisa baslanmis fakat Turkiye'de henuz yok. Ama yakinda oradada olur heralde. Bu motor cok hosuma gitti. Erkek olsun bayan olsun, acemi olsun profosyonel olsun; herkesin zevkle kullanabilcegi motor diye ozene bezene yazmis adamlar. 400cc kivaminda 600cc gucunde bir motor. Spor tatli bir goruntusu var. Racingle baslamak isteyip 150cc - 600cc arasi birsey bulamayanlara bence ilac gibi bir motor. Resminide ekliyorum benim cok hosuma gitti........