Kawasaki En500 aldım

Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
92 model, 36000de. Çürüğü çarığı yok, motoru iyi durumda. Ufak tefek elden geçilecek okadar. Bıraktım ustaya saten akşam üstü alıcam..

Çok sevinçliydim, ertuğrul abiyi kaybettiğimizi öğrenince bir hüzün kapladı..


kawa.JPG

Sevgili komşum. Onada alıcaz bi motor :)
kawa2.jpg

kawa3.jpg

kawa4.jpg

kawa5.jpg
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
hayırlı olsun kardeş...
bende bakıyodum ilk başlarda en500 sonra para bulamayınca alamadık..
kayışlı mı zincirli mi acaba...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
hayırlı olsun fiyat ayrınıtlı foto var mı? eski motorunu ne yaptım speed 150 miydi?
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Kayışlı bunlar Kawasaki en500 "A"
Eski motorumu takas ettim üzerinede 3 ödedim.. Dün gece çektik bugun servisten alayım çekicem eklerim buraya resimlerini
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
usta hayırlı uğurlu olur inşallah motoru olmayanlarada nasip olsun ALLAH kazadan beladan korusun tekerleklerin hep yere bassın fotolarıda unutmazsın artık bu arada
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
3
Hayirli olsun Kardesime :D ilk fotosunu da ben cektim ya bana da nasip olsun insallah boyle bi alet sahibi olmak.. :D aman serhat birliklere dikkat..
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Hayirli olsun Kardesime :D ilk fotosunu da ben cektim ya bana da nasip olsun insallah boyle bi alet sahibi olmak.. :D aman serhat birliklere dikkat..

Canım arkadaşım benim çok sağol bana hep destek olduğun için. Serhat birlik konusunda haklısın. Biraz daha dikkatli olmalıyım :rendeer: Sende bi motorlan artık yazın gezceeezz be kızanım :p
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
yaş olarak biraz eski bakalım motor hakkında fikirlerini bekliyorum hayırlı olsun
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
3
Canım arkadaşım benim çok sağol bana hep destek olduğun için. Serhat birlik konusunda haklısın. Biraz daha dikkatli olmalıyım :rendeer: Sende bi motorlan artık yazın gezceeezz be kızanım :p

eywallah kanka.. ama yazın ben burda olmicam ki :p neyse sorun diil benim ART 725 de hızlı alana kadar onunla gezeris :D (alicam yakinda bi tane de ehliyet düşündürüyo. e sınıfı neden olmuyo ki buna yaaa.... :(
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Motoru biraz yorumlamak isterim arkadaşlar, motor ne kadar 92yapımı olsada temiz kullanıldığından motorun dış görünüşü bir harika. Herkez yolda iki defa bakıyor motora. Performansına diyeceğim yok:cyclopsan 3.viteste 110km yi gören bir motor. Diğer chopper tarzı motorlara nazaran daha atik bir motor. Oturuş pozisyonu, kullanım kolaylığı uzun yol motoru olduğunu herdefasında hatırlatıyor insana. Sesi özellikle çok başarılı. Egzosları orjinal motorun. Çalışmasında gitmesinde lastiklerinde hiçbir sorun yok. Ve dediğim gibi okadar rahat ki sanki evde koltuğunda oturur gibi yol alıyorsunuz. Benzin sarfiyatı şehir içi biraz çok buldum. Teknik bilgiler kısmında bu konu tartışılıyor saten. Ama uzun yolda azalacağı kanaatindeyim. Deneyip görücen. En son eklemek istediğim şey motor kayışlı olduğundan ne zincir sesi nede zincir derdi yok. Bu çok güzel. Kullandıkça daha yorumlarımı eklerim. Sevgilerle :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun abıcım...
bızım zıncırlerden ses mı gelıooo.valla eksozdan baska bı ses duymuom ben......:silent:
bence zıncırlı olsa daha ıyı olmaz mı.....hem zıncır olursa dıslılerlede oynayabılırsın..mesela ben gs500 umun dıslılerıyle oynaycam....200 kmyı gecmeyı planlıyorum.....
hayırlı ugurlu olsun abıcım....allah kaza bela vermesın

bıde modelı falan dert etme abıcım...bakımlerını yaptıktan sonra bıseycık olmaz....benım jawam 91 model....gs500 de 88 model...gs em canavr gıbı....motoruda yenı yaptırdımkı ......senınkı rektefe olmustur herhaldeee....
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor hiç açılmamıs mıı:silent:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Ustam öyle dedi. bende bakındım pek tamir olmuşa benzemiyor..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abıcım bence sen omotoru bı rektefe yaptır..rektefeden sonra 1-2 ay sekmanlar alısanaca kullan ve ondan sonra hızını serılını bıdaha yaz....

rektefe ıstıyordur yanı..rekfete ıstemıyorsa motor baya bı yatmıstır...yatan motoruda pek tercıh etmıyorlar..nıyeyseee
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abıcım sen o rektefe konusunu bi daha dusun emınımkı rektefeden sonra hızı serılı daha artacaktır....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst