Kawasaki EN 500[u]

Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
5
Selam ,

Evlenmem nedeniyle Kawasaki EN 500 marka motorumu satmak ve araba zorunda kaldım.

Motorum 1998 model , 23.000 model.

Yine bu sitedeki bir başka arkadaş vasıtasıyla 1,5 sene önce 6.000 YTL'ye almıştım.

Aldıktan sonra 2 adet metzeller lastik ve 2 adet paslanmaz egzos takıldı.

2 gün önce motorsikletin hava ve yağ filtreleri ile fren telleri değişti. Bakımı ve rolanti ayarı yapıldı.

Motorsiklette tek sorun depo kısmına benden önceki arkadaşın biraz hasar vermiş olması o da maddi nedenlerle henüz yapılmadı. Ancak ; 400 YTL maliyeti bulunmakta.

Hasar durumu ve motorsikletin resimleri için bana mail atmanızı rica ederim.

[email protected]

Saygılar ,
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Lütfen mesajınıza resim ekleyin. İlanınızın resimli olmasının sizin avantajınıza olduğunu gözönünde bulundurun. Unutmayınki amacımız bir an önce sonuca ulaşmanız. Mesajınıza resim eklemek için burayı tıklayın

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: teror **************
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst