A amigoviva Katılım 11 Ocak 2009 Mesajlar 8 18 Ocak 2009 Konu Yazar #1 xxxxxxxxxxxxx Son düzenleme: 27 Ocak 2009
Sinan Er Katılım 26 Mar 2006 Mesajlar 4,133 18 Ocak 2009 #3 yakıt tüketimi konusunda sen cıddımisin nerden aldın bu bılgıyı Bu motor 6.0 litreden aşağı yakacak bi motor değil güçlü ve seri olupda az yakanı henuz icad edilmedi
yakıt tüketimi konusunda sen cıddımisin nerden aldın bu bılgıyı Bu motor 6.0 litreden aşağı yakacak bi motor değil güçlü ve seri olupda az yakanı henuz icad edilmedi
A amigoviva Katılım 11 Ocak 2009 Mesajlar 8 25 Ocak 2009 Konu Yazar #4 selam, harbiturk' Alıntı: yakıt tüketimi konusunda sen cıddımisin nerden aldın bu bılgıyı xxxxxxxxxx Genişletmek için tıkla ... Son düzenleme: 27 Ocak 2009
selam, harbiturk' Alıntı: yakıt tüketimi konusunda sen cıddımisin nerden aldın bu bılgıyı xxxxxxxxxx Genişletmek için tıkla ...