Kawasaki 6r mi Honda cbr 600 mu

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
256
uygun bir karşılaştırma olmamakla birlikte kendi ihtiyaç ve gereksinimlerime göre tabii ki er6n
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Tem 2010
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda " Hayat Onda " derim ben şahsen
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
6 R derken; 636 dan mı bahsediliyor , Yoksa Kawasaki ER6 dan mı bahsediliyor?
 
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
29
Arkadaşlar zx-6 r yi kast edıyor arkadas ikiside kendını kanıtlamıs kalıteli motorlar hepsının arasında o kadar fark olmamasına ramen zx-6r gurubunun lideri konumunda.Neye göre 1. ? performans.Pistte performansıyla kendını rahatlıkla gösterebılcıek bır motor performansına ramen devır aralıkları muhteşem vırajlardakı performansı oldukca etkılı bir cok otoritede 4 buyukler arasında 1. şeçildı ama genede dedıgım gıbı hepsı bırbırıne cok yakın motorlar
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Çok komik bi konu olmuş aslında kawasaki ve honda kıyaslanabilirmi ya:mrgreen: Kawa tabiki:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst