Sanırım sitenin içeriğinden anlaşılacağı gibi iki sevgili arasında geçen muhabbet. kız sevmiyo oğlan biniyo.
Bu sebeple yazılmış...
Motordan düşünce eşimde aynı tepkiyi bana veriyor..
"Ana naimi gııı yine mi düştün gavur icadından hay Mehmet , binme gırılasıcaya" gibi bir tepki...