Katil araç

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
:farao: Motosıkletı katıl arac olarak gorenlerı kınıyorum,önce yayınlandıysa ozur dılerım
www.odaksevgi.biz/2012/index.php/konuk-yazarlar/86-oya-gedik--siirleri/849-motosiklet
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
Sanırım sitenin içeriğinden anlaşılacağı gibi iki sevgili arasında geçen muhabbet. kız sevmiyo oğlan biniyo.
Bu sebeple yazılmış...

Motordan düşünce eşimde aynı tepkiyi bana veriyor..

"Ana naimi gııı yine mi düştün gavur icadından hay Mehmet , binme gırılasıcaya" gibi bir tepki...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Sevdiklerini kaybeden bir ailenin yası.
Anlayışlı olup pek takılmamak lazım.
Başları sağ olsun.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Motosıkletın ne kabahatı varkı, bence kabahatın %90 suruculerde, gerıye kalan ıse hava ve yol durumu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst