KASTRODA ÇADIR KURUYORUZ 02 eylül

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
BU HAFTA SONU KASTRO KAÇAMAĞI YAPIYORUZ CUMARTESİ 09 DA YOLA CIKIP BİR GECE ORDA KALDIKTAN SONRA PAZAR AKŞAM ÜSTÜ DÖNÜŞ YOLUNDAYIZ

02 EYLÜL SAAT 09:00 DA mahmutbey gişelerde buluşma 30 dakika toparlanma tanışma foto süresi

09:30 hareket

yolculuk otobandan 70/90 km seyahat hızında 100 km si otobandan hiç durmadan yapılacak

otoban çıkışı ilk bulunan güzel yerde mola ( saray girişinde ki park buna uygun )

kalan 50 km lik yol 40/60 km hızla stablize yoldan kamp yerine kadar hiç durmadan devam edecek

çadır yeri ücreti 10 ytl ( kişi sayısı sınırsız ) herkes kendi çadırını getirmek zorunda çadır kiralanmıyor

içerde kamp yeri elektrik kafetarya deniz göl plaj orman balik sandal ne ararsan var yaz bitmeden son bir solukla yapılabilecek güzel bir hafta sonu kaçamaği





Yanınızda Ne Götürmelisiniz?

Günübirlik geliyorsanız şunlar yeter size;

*


Küçük bir sırt çantası -Yedek eşyanızı ve kumanyanızı koyacağınız(Elleriniz boşta olmalı)
* Yürüyüş ayakkabısı - Bileğinizi kavrayan, yüksek topuklu olmayan, taban sertliği ve tabanında bol tutamağı bulunan
* Yağmurluk -Tercihen panço
* Anorak -Gro-Tex ceket veya ince kat rüzgar geçirmez mont veya polar
* Sweat-shirt -Uzun kollu polar veya sentetik üst giysi
* Pantolon -Sentetik veya polar, erken kuruyan, geniş kesim
* Şort - sıcak günler için-yada şort olabilen pantolon Tozluk -Tercihe bağlı, karlı yürüyüşlerde, yağmurda kullanılabilir Bere -Polar veya benzeri olabilir
* Matara -Yaklaşık bir litrelik ped şişe yada özel matara
* Fener -Az pil yakan, tercihen alın feneri
* Güneş gözlüğü -Tercihen UV- A ve B Filtreli
* Güneş şapkası -Geniş siperlikli, arkadan boynunuzu ve yüzünüzü kapatan
* İlaç - Kişisel olarak kullandığınız ilaçlarınız
* Fotoğraf makinesi –Yeterli sayıda yedek pil ve film.




Uzun bir süre kalacaksanız;
Yukarıda yazılanlar sizin için de geçerli. Ama ek olarak Sivrisinek ilacı(OFF! gibi), Bol içme suyu, özel ihtiyaçlarınızı giderecek eşyaları da almayı unutmayın.









bunlar örnek resimler bi siteden aldım
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
kastro gezisi yoğun ilgiden dolayı iki grup halinde gerçekleştirilecektir birinci grup yarın sabah yola cıkıyor ikinci grup birdahaki hafta cumartesi aynı programla yola cıkacaktır bu gün karar verenler ikinci gruba kalmıştır bilgilerinize ....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst