Kasksız motorcu, yayadan kaçtı duran araca çarpıp hayatını kaybetti...

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
öncelikle olay anlatıldığı gibiyse ben nedense üzülemiyorum.o arkadaş kendi canını ve can güvenliğini düşünmüyorsa ben hiç düşünemiyorum.ikincisi aşırı hız.böyle yayaların çoğunlukta olduğu caddelerde ve yollarda aşırı hızda yapılmaması lazım.iki gözün varsa sen 4 açacaksın sonuçta motosiklet kullanıyosun dikkatli olacaksın.son olarakta Allah rahmet eylesin diyebilirim
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
allah rahmet eylesin.
allah kimsenin başına böyle bir kaza vermesin..:salut:
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
ya git arkadaş bi buna bide zaman gazetesine inanmam.. adamın yorumunun bile gazetecilikle alakası yokii.... neymiş arabaya BİNDİRMİŞ.... bu yazıyı gazetede yazan yazarın türkçe hocasını eli öpülür...

öbürü doğrudur...

Neden yenişafakla Zaman gazetesini hedef Alyorsun İçerisinde Çıplak Mankenler Dedikodu, magazin ve yalan haber olmadığı içinmi ?

NEYSE asıl anlatmak istediğim BEN yayalardan korkuyorum araçlardan değil çobansız koyun gibiler ne sağa sola bakmak var, ne araç geliyormu serbestmi diye kontrol etmek var koyun gibi yola atlıyorlar. çarpsan direk suçlusun.hem sen zarar göreceksin hem o ve çok tehlikeli. Haklı çıkma ihtimalin çok az Suçu karşı tarafa verseler bile masrafını karşılatman çok güç başıma geldiğinden biliyorum. farlarımın açık reflektörlü giysilerimn tam olmasına karşılık günde 2-3 defa burun buruna geliyoruz bu koyunlarla.geçen gün hoşderede 40-50 km hızla sağ şeritte ilerliyorum sağımdan bi anda bi çocuk fırlayıverdi yerlerin ıslak olmasına karşın son onda durdum. tabi onun hiç birşeyden haberi yok koşmaya devam.
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Neden yenişafakla Zaman gazetesini hedef Alyorsun İçerisinde Çıplak Mankenler Dedikodu, magazin ve yalan haber olmadığı içinmi ?

NEYSE asıl anlatmak istediğim BEN yayalardan korkuyorum araçlardan değil çobansız koyun gibiler ne sağa sola bakmak var, ne araç geliyormu serbestmi diye kontrol etmek var koyun gibi yola atlıyorlar. çarpsan direk suçlusun.hem sen zarar göreceksin hem o ve çok tehlikeli. Haklı çıkma ihtimalin çok az Suçu karşı tarafa verseler bile masrafını karşılatman çok güç başıma geldiğinden biliyorum. farlarımın açık reflektörlü giysilerimn tam olmasına karşılık günde 2-3 defa burun buruna geliyoruz bu koyunlarla.geçen gün hoşderede 40-50 km hızla sağ şeritte ilerliyorum sağımdan bi anda bi çocuk fırlayıverdi yerlerin ıslak olmasına karşın son onda durdum. tabi onun hiç birşeyden haberi yok koşmaya devam.

hayır arkadaşım verdikleri haberler taraflı olduğu için. özellike zamanın sahibini söylemeye gerek yok...nedense bu gazetelerde hükümetin yanlışlarından dahi hiç bahsedilmez. taraf tutan bir gazetenin haberlerine asla inanmam.... bu gazete isterse hürriyet olsun isterse zaman olsun.... taraf tuttuysa benim gözümde sıfırdır.

artı diğer bir durum her ne kadar türkçeyi doğru kullanamasamda bir gazetenin yazarı daha kendi ana dilini düzgün kullanımıyosa yaptığı haberde düzgün değildir.... çoğu kaynak kask yoktu derken bi bu çıkıpta kaskla ölmüş işte falan felan derse tabiki inanmam arkadaşım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst