- Katılım
- 10 Ocak 2019
- Mesajlar
- 22
- Konu Yazar
- #1
Motorcu dostlarım. Bir süre önce sjcam sj7 aksiyon kamerama bir heyecanla aldığım mikrofonu şimdiye kadar hiç düzgün bir şekilde kullanamıyorum. Daha birinci viteste kalkış yaptığım andan itibaren neredeyse ağzımın içindeki mikrofona rüzgar sesi yüzünden sesim gitmiyor. Kendimce çözüm olarak sert bir süngeri oyarak mikrofonu içine sakladım. Kaskın rüzgar kanallarını kapattım. Motosikletimde uzun cam artı deflektör mü deniyorsa o da var. Ben bu işin içinden çıkamadım. Bi yardım rica ediyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:28 ----------
Motorum Nc700x 2012
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:28 ----------
Motorum Nc700x 2012