Kask ve Mont Konusunda hangisi?

Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
Montlar;
150TL her bi model

PROHELL


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
-----------------------------------------------------------------------------------
HUDSON


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

-----------------------------------------------------------------------------------
HUDSON


-----------------------------------------------------------------------------------
PROHELL


-----------------------------------------------------------------------------------


Kasklar;


200tl
-----------------------------------------------------------------------------------



200tl
-----------------------------------------------------------------------------------


200tl
-----------------------------------------------------------------------------------


200tl
-----------------------------------------------------------------------------------


240tl
-----------------------------------------------------------------------------------

240
240tl
-----------------------------------------------------------------------------------



300tl
-----------------------------------------------------------------------------------


300tl

-----------------------------------------------------------------------------------

300tl
-----------------------------------------------------------------------------------


300tl
 
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
50
bu kasklarla ilgili bir bilgim yok malesef, ama mont olarak hudson ın cordura robocop un (3. model) çok iyi olduğunu biliyorum. resimde göründüğünden çok daha şıktır ayrıca. hudson dan çok alışverişim oldu, gerek kalitesi gerekse ilgi alakayla çok iyi bir firma tavsiye ederim. prohell kullananlar da f/p olarak iyi olduğunu söylüyor ama çok bir bilgim yok ama sanırım 3 aşağı 5 yukarı hemen hepsi aynı ayarda montların. deneyip yakıştırdığınızı almanızı öneririm.
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
yorumlarını okudum 3.resimdeki montun reflektör yok diyor bi kişi onun dışında herşey güzel...saolasın...
 
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
50
o montun omuzlarındaki ince gri şeritler reflektör, yeterli olur mu bilmem ama..
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
tek diyeceğim şey var, full face kasktan hiçbir zaman vazgeçme... eğer fullface kaskım olmasaydı şu an pipetle besleniyor olacaktım. unutma ki su testisi su yolunda kırılır
 
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
199
Kasklarla ilgili tecrübem yok ancak robocop modelini kullanıyorum ben geçtiğimiz aralıktan beri. Kışın içliği takıp kullanıyorum, Antalya'da yeterli oluyor. pek üşümedim. Yazında havalandımaları gayet yeterli. Ve kesinlikle fotolarda görüldüğünden daha kaliteli. en güzel yanı da kir tutmuyor pek :D Ama yaz-kış kullanırım derseniz, kesinlikle açık renk tavsiye ederim. Siyah özellikle ışıkta falan beklerken büyük problem. güneşli havalarda cehennem azabına dönüşüyor :D ve tabi görünürlük açısından da açık renk daha iyi. Hudsonda diğer modeli de denemiştim ama nedense iyi durmamıştı. Tavsiyem, gidin, deneyin, öyle alın. İnternet üzerinden, denemeden alırsanız biraz riskli olur. Çünkü ben bu robocop modelinin derisine göz koymuştum onu alacaktım, gittim denedim, üzerimde duruşunu beğenmedim.
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
Teşekkürler...hala kararsızım..kask konusunda ise full face kullanamıyorum o yüzden çeneden açılır istiyorum...

Mont ise açık renkliye doğru gönlüm kaymıyo değil... başka önerisi olan varsa onlarada açığım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------

ayrıca izmirde prohell satan bilinen biyer varmıdır??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst