- Katılım
- 3 Ocak 2019
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar kolay gelsin. Kaskımı sele altına atmıştım fakat kaskı koyunca tam kapanmıyor sele altı. Bayağı zorlanıyor. Motoru çıkardıktan sonra kaskı kafama takacaktım unutup motoru çalıştırayım dedim
. Seleye oturunca sele çıt diye kapandı
. 10 saniye sonra farkedip kaskı çıkardım. kaskın arka birkaç yerinde hafif siyahımsı izler vardı(sele altında baskı uygulandığı için). Sonra kaskın arka taraflarına biraz baskı uyguladım hafif çıt çıt sesler geldi. Mt thunder 3 modeli 2017 üretim.
Sizce bir şey olmuş mudur?
Sizce bir şey olmuş mudur?