Kask sorunu

Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
İyi günler ls 2 marka kaskım var kaskı kafama takıyorum çıkardığımda saçımda kaskın içindeki tüm şekiller oluşuyor saçın insan içine çıkacak hali kalmıyor bu yüzden motosikletle gidebileceğim yerlere arabayla gitmek zorunda kalıyorum buna bir çözüm yolu bulan varsa paylaşırsa sevinirim
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
blendax şampuan saçları pamucuk gibi yapıyor :) bu arada saçlar uzun sanırım :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Her gün duş al bide kaskı çıkarınca avucunla saçını karıştır kask izi kalmaz.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
Hergün yıkıyorum ama olmuyor mecburen kestirecez anlaşılan :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst