Bende de bu kask var, çok hafif, pinlock var, güneş vizörü var, yan pedler şişirilebiliyor, bir de benim bildiğim sharp testinden 4 yıldız almıştı.
Ancaaaaaaaaak;
Çok gürültülü, alttan acayip rüzgar alıyor, bazen vizör kapalıyken bile gözüm kuruyor. Buğu camı açıp kapatırken üst contaya sürtüyor, zamanla çiziliyor. Hava girişlerinin delikleri çok büyük benim kaskımın içine böcek girmişti bir kere ön kısımdan. Vizör açılıp kapanırken takır tukur ediyor, çok kemikli

Para biriktirip konforlu bir kask alırım ileride diyorsan, kafanı alacağın darbelere, diğer çoğu kask kadar korur. Ben öyle dedim... hala biriktiriyorum diye kendimi kandırıyorum
