kask seçimi

Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
580
merhaba arkadaşlar, bütçem max. 400 tl, nakit. bu paray alabileceğim tercihen siyah renkli veya çok cafcaflı - afilli olmayan bir kask bakınıyorum. sharp testlerinden 5 yıldız almış bir kask almayı düşünüyorum. motosikletim hyo gv250. önerileriniz nedir :cat: :)
 
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
609
Motosikleti
Yamaha Süper Tenere XT1200ZE
LS2 FF396 (renk seçimi sana kalmış). dharma benim kullandığım. 5 yıldızlı, vizörlü bir kask. tek renk (beyaz-siyah) 300, renkli 325 TL
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Bende de bu kask var, çok hafif, pinlock var, güneş vizörü var, yan pedler şişirilebiliyor, bir de benim bildiğim sharp testinden 4 yıldız almıştı.
Ancaaaaaaaaak;
Çok gürültülü, alttan acayip rüzgar alıyor, bazen vizör kapalıyken bile gözüm kuruyor. Buğu camı açıp kapatırken üst contaya sürtüyor, zamanla çiziliyor. Hava girişlerinin delikleri çok büyük benim kaskımın içine böcek girmişti bir kere ön kısımdan. Vizör açılıp kapanırken takır tukur ediyor, çok kemikli :D
Para biriktirip konforlu bir kask alırım ileride diyorsan, kafanı alacağın darbelere, diğer çoğu kask kadar korur. Ben öyle dedim... hala biriktiriyorum diye kendimi kandırıyorum :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst