Kask savrulması

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Motor konusunda yeni olduğum için tuhafıma gitti.Scorpion exo 500 kaskım 60 km ve üzeri süratlerde savruluyor kafa bi o yana bi o yana gidiyo.Sorun bende mi kaskta mı yoksa herkeste mi var ?
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Bende de ls2'nin çene kısmı açıkken ve hava rüzgarlıyken oluyordu.
Kask kapalıyken olduğunu hatırlamıyorum.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ya kaskın kafana büyük geliyor, yada kafan kaskına küçük geliyor. :queen:
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
387
Savrulmaktan ne kastettin ? Dediğin hızlarda kafanı sağa,sola çevirince rüzgarın yüklenmesiyse,normal.Kafanı çevirmeden kask oynuyorsa
kafana büyük olabilir.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yanlis kask seçimi.
Kafaniza uygun bir kask alirsaniz sorun hallolur.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Aynı sıkıntı bende var (Suomy). Kask küçük veya büyük değil, dediğin gibi tam oturuyor. Fakat bende hava çok rüzgarlıysa ve yüksek hıza çıktıysam yapıyor. Kaskın hava kanalları aerodinamiğinde bir sıkıntı olduğunu düşünüyorum
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
387
Kask fazla rahat olmayacak,hafif sıkacak.Kask kafanda,çene kayışı bağlıyken,yanlardan tutup sağa sola oynatmayı dene.Oynuyorsa büyüktür sana.
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
rüzgar çok olunca bende de oluyor ama 60 km hızda hiç savrulduğunu bilmiyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst