kask özendirmek için lütfen yardım

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
131
arkadaşlar gaziantep de yeni kurduğumuz motorsiklet derneğimizin ilk faaliyeti olarak şehrin en yoğun 20 yerine, izin alarak kaskı özendirmek adına trafik haftasında büyük afişler asacağız.
sice bu afişlerde ne yazmalı???
büyük bez afişler hazır olduğunda fotolarını atacağım.
ama yeterince slogan bulamadık.lütfen yardım
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
yanlış anlama ama nedir bu kaskı taktıralım, sevdirelim sevdası anlayabilmiş değilim iyice moda oldu son günlerde. isteyen takar istemeyen takmaz kime ne can binen kişinin canı o düşünmüyosa neden başkaları düşünüyor ki. binen kişi ceza yeme ihtimali olduğunu ya da hayatını tehlikeye attığını bilmiyor mu biliyor. e size ne o zaman. ne taktıralım diye uğraşıp duruyosunuz takmayan takmasın
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
takan takar takmayan takmaz herkesin kendi bileceği iş gerçekten.
ama ille de slogan istiyorsan sitede vardı
koruyacak beyniniz varsa kask takın (alıntı)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
172
her koyun kendi bacağından asılır felsefesi bence çok doğru değil yani kask takmaya insanlar teşvik edilmeli bi insan niye kask takmaz diye bi düşündünmü sana söyliyeyim cahillikten bir kaza geçirip kafasını çarptığında o cahillik gider ama canda gider yani cahil insanları hata yapmaktan kurtarmayalımmı bunumu diyorsun
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
131
xxxxx' Alıntı:
yanlış anlama ama nedir bu kaskı taktıralım, sevdirelim sevdası anlayabilmiş değilim iyice moda oldu son günlerde. isteyen takar istemeyen takmaz kime ne can binen kişinin canı o düşünmüyosa neden başkaları düşünüyor ki. binen kişi ceza yeme ihtimali olduğunu ya da hayatını tehlikeye attığını bilmiyor mu biliyor. e size ne o zaman. ne taktıralım diye uğraşıp duruyosunuz takmayan takmasın

ylmzzz
takan takar takmayan takmaz herkesin kendi bileceği iş gerçekten.
ama ille de slogan istiyorsan sitede vardı


e arkadaşlar o takmayan kazmalar yüzünden şehrin tüm merkezi motorculara yasak edilmişse,ve sende 6 senedir motora doğru dürüst merkezde binemiyorsan ,6 senedir kurunun yanında yanan yaş olmaktan bıkmışsan artık sizce ne yapmalı.burda herşey sizin yaşadığınız şehirdeki gibi laylaylom değil işte.adamlar yasak etmiş borularınıda istediği gibi öttürüyorlar:farao:
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=7560
lütfen okuyun ondan sonra yazın
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
senin başlıklarını takip etmek zorunda değiliz. sen de ilk başta link verseydin kardeşim. neyse yav naparsanız yapın :pr:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
ok. ama bunun kaskla ne alakası var onu bağlayamadım.
bu daha çok motorcuların davranışlarıyla ilgili olabilir.
ayrıyetten lütfen yazdıklarımı direk üstüne alınma ben bunu bütün bu kask kampanyaları için genel söyledim.
hyosung150 sanada saygı duyuyorum o benim görüşüm bu da senin görüşün
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Gaziantepte halen motosikletlerin yasak olduğunu aklım bir türlü kabul etmiyor. Yinede feragold arkadaşımızın amacını anlayabiliyorum kask özendirmek adına şehir de motosikletlerinde tekrardan serbest olması için ufakda olsa bir adım atmak istiyorlar... Destek verelim.....
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
Şık görünüşlü bir kask ınız varsa hemen nazar boncuğu takın..
çünki sizi hem darbelerden hemde şıklığı nedeni ile kem gözlerden korur :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
131
just_life' Alıntı:
Gaziantepte halen motosikletlerin yasak olduğunu aklım bir türlü kabul etmiyor. Yinede feragold arkadaşımızın amacını anlayabiliyorum kask özendirmek adına şehir de motosikletlerinde tekrardan serbest olması için ufakda olsa bir adım atmak istiyorlar... Destek verelim.....
bakın anlayan anlıyor.anlamayanada sözüm yok:cat:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
feragold' Alıntı:
bakın anlayan anlıyor.anlamayanada sözüm yok:cat:

ben artık kask takıyorum anlıyorum seni ama kask taksın diye millete söyleyince. sanane sen takarsan tak dediler ne yapmamızı bekliyorsun bu sözün sonrasında:farao:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Her iki başlıkta düzeltilmiştir.. Kask takmak yasal olarak mecburidir.. Hatta burda hep takılması yönünde görüş belirttik ama bu tip başlıklar aşağılayıcı ve rencide edicidir takmayan kendi bilir ceza yer, veya bunu hayatıyla öder..Alkollü kullanmak gibi değildir yani zararı masum insanlara dokunmaz...
Herkesa taksın ama bunu takmayanlara hakaret ederek yapamazsınız bu tip yazılar silinir....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst