Kask önerisi

Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
İmkan varken ekipmana kaliteden ödün vermeden para verin ya da para ayırın önerisinde bulunduğum çok zaman olmuştur.

Senelerdir bütçeme göre de kaliteli aksesuar almaya çalışıyorum ancak kask olayında çıtayı çok yükseltmedim, hep nolan n87 ve shark kaskları bütçeme uygun olarak tercih ettim. 3 sene olmak üzere olan nolan n87 ile aslında bir kazam olduğu için ve kaskta dıştan bir hasar görünmese de mutlaka kazadan etkilenmiştir diye düşünerek iyi bir kask alma planım var, önceki motorum msx 125'ken şimdi tracer 700 olduğu için artık daha büyük risk altındayım, taksitle iyi bir kask alma planım var, tabi kullanan arkadaşlardan da buna gereksiz para verme diye önerisi olursa da dikkate almak isterim, sebebi de önemli. Siz olsanız hangisini tercih edersiniz, fiyat/performans, gereksiz yere para vermeme konusunda dikkat etmek istiyorum.

Seçeneklerim:

Üst model olarak
Shoei GT Air 2 - Gt Air - nxr (bilhassa equate)
Arai Qv-pro ancak bütçemin bu kadar üstüne çıkmak düşündürüyor. Onun yerine rx7 olabilir.


orta seviye model olarak
scorpion exo 1400 carbon
nexx x wed 2
agv k5
marushin kasklar konusunda emin olamadım varsa deneyimli arkadaşlar model önerisi alabilirim.


Kaska marka parası vermeyeyeim Scorpion ve Nexx arasında seçim yapayım diyorum ama bir yandan da hem koruma hem de izalasyon açısından Shoei mi diye düşünüyorum, fuardan bu yana da bir türlü alamadım.
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
valla hjc de bak derim.güneş vizörlü istersen rpha70 istemezsen rpha 11 tavsiye ederim.tracer700 için 2 modelde olur aslında rpha70 bi tık daha iyi gelebilir.listenden olucaksa illaki shoei al derim.arai ye gereksiz para verme 5 ler 6 lar seviyesinde çünkü.

tavsiyen için çok sağol, hjc'ye bir türlü ısınamadım, bana çok yeni bir marka olarak geldiği için herhalde, neden hjc teknik bir bilgi var mıdır bu konuda?
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
tavsiyen için çok sağol, hjc'ye bir türlü ısınamadım, bana çok yeni bir marka olarak geldiği için herhalde, neden hjc teknik bir bilgi var mıdır bu konuda?

valla eski bir kask firması zaten amerikalı diye biliyorum.yeni yeni avrupa da bilinmeye başlandı ona göre reklamı vs yapıldı.çoğu yarışçı kullanıyor motogp supersport vs.belli bir motoru takip ederken çoğu kullanıcıda kafada görmüşlüğüm de var.valla kask alırken materyeli hariç başka bir şeyine bakmıyorum.teknik olarak şöyle diyemem istersen bir göz at.aynı modellerin full karbon olanlarıda var.
18 aydır falan kullanıyorum r25 ve mt07 de tecrübe ettim antalyadayım.
genel olarak ses izalasyonunu beğeniyorum.havalandırması muhtemelen daha iyisi yoktur gerçekten süper yazın antalyada oldukça tecrübe edebiliyorum ağzında 4 adet havalandırma var.genel kalitesi boyası görüntüsü tasarımı cam kalitesi hafifliği vs çok iyi.camda kilit var.kutu içeriği efsane 1 adet şeffaf 1 adet siyah 1 adet buğu önleyici çıkıyor.aklıma şu an bunlar geliyor
merak ettim kurulma tarihi 1971 miş
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Teşekürler bilgiler için , firma Vietnam ve çin menşeili diye yazıyor, Amerika'da da çok iyi satışları varmış belki bu sebepten Amerika sanmış olabilirsiniz. Tekrar teşekkürler listeme aldım bakacağım.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Teşekürler bilgiler için , firma Vietnam ve çin menşeili diye yazıyor, Amerika'da da çok iyi satışları varmış belki bu sebepten Amerika sanmış olabilirsiniz. Tekrar teşekkürler listeme aldım bakacağım.

hayır hjc amerikan firması.üretim yeri modeline göre değişiklik gösteriyor.bazı modeller vietnam sanırım alt seviyeler ama rpha11 için üretim yeri güney kore.
http://www.hjchelmets.us/about/
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
317
Sharp helmet sitesisinden testleri var.
Darbeye karsi mankenin hasarina bakiyorlsr ve puanliyorlar. Ordan baktim agv velosa s yada agv corsa basarili gozukuyr.
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Sharp helmet sitesisinden testleri var.
Darbeye karsi mankenin hasarina bakiyorlsr ve puanliyorlar. Ordan baktim agv velosa s yada agv corsa basarili gozukuyr.

Sharp sitesini uzun yıllardır bilirim, asıl kullanıcı deneyimi benim için önemli olan. Teşekkürler tavsiye için.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
hjc rpha 11 kullanıyorum 1.5 senedir eğer dik oturuşlu bir motor da kullanıcaksan çok da konforlu olmuyor özellikle ses ve rüzgar ı fazla alıyor daha çok spor oturuşa uygun ama dik oturuşa uygun rpha 70 alabilirsin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2018
Mesajlar
18
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende HJC Rpha 11 ile Exo 1400 arasında kaldım. Dik oturuşlu bir motor kullanıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst