Kask Niçin Takilir

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Arkadaşlar bugun ADANA da Adnan Menderes Bulvarında bana göre ilginç bir motorlu gördüm. Ekte resmini çektim ancak telefonumla çektiğim için pek net görünmeyebilir ama kaskları yanlarda görebilirsiniz.Kaskın motorda niçin taşındığını böylece anlamış oldum.Meğer sadece aksesuar imiş. Resimde de görüldüğü gibi sürücü arkadaşımıza bravo 1 tane değil 2 tane kask bulunduruyor ama maalesef her ikisi de motor için bir aksesuar olmuş.Motor ile aynı renkte ortada çanta iki tarafta da birer tane kask asılı. Eminim çantanın içersinde de bir tane vardır. Ama neye yarar.
Motor kullanan arkadaşlar lütfen kaskınızı olması gereken yerde bulundurun yani başınızda olsun. Günde onlarca kaza oluyor ve biz bunların sadece birkaçına şahit oluyoruz.Ölen arkadaşların ölüm nedeni % 90 kafalarını kaldırımlara ya da başka yere vurmalarından kaynaklanıyor. Daha dün gözümün önünde bir kazaya şahit oldum maalesef kasksız bir motorcu arkadaşımıza araba çarptı yaralı olarak hastahaneye kaldırıldı.
Hayatımız bu kadar ucuz olamaz. Kendimizi düşünmüyorsak evde bekleyen eşimizi çocuklarımızı düşünelim ve başta kask olmak üzere kendimiz için gerekli olan emniyet tedbirlerini alalım.Sonradan dönüşü yok,ah vah demeyelim keşkelere yer vermeyelim.
Kaskımızı takmadan yola çıkmayalım kısa mesafede de olsa bunu yapalım.Üstelik trafiğin çok yoğun olduğu yerler riski yüksek yerlerdir.
Herkese kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Plakasını aldım tamam :p

İşin şakası bir yana gercekten bende ilk basladıgımda kaskın bu kadar önemsemiyordum. Şimdi ise kasksız yola cıkmıyorum dikkat etmek gerekiyor arkadaslar uyarmak da gerekiyor ama kimse diyebilirsin ki memleketimde.... Lütfen kaskınızı takın deseniz üstüne dayak yersiniz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaş belkide kask satış temsilcisidir..Ürünleri teşhir ederek satıyordur
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Al burdan yaq. Kask niçin takılır ???
Offf..:sunny: :sunny:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
yurdum insanı, enteresan bi kare...eyvallah, kasksız yola çıkmamak lazım, ne işe yaradığına sıkça şahit olabiliyoruz, gerçekten takmak şart...
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
gülüyouz ağlanacak halimize! ama arkadaşlar unutmayalım ki kalitesiz olan kaskları "takma" daha iyi! yani kask takmadan kesinlik motora binmek istemem ama kaskın da kaliteli olması cok önemli. eğer kask elinden yere düştüğü anda kırılıyorsa, kaza esnasında nasıl koruyacak ki seni?
lütfen, kaliteli malzemeden yapılan kaskları kullanalım. ucuza kacılıp alınan kaskların pek bir yararının dokunacağını sanmıyorum...
rüzgarınız bol olsun!
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
hahaha sen gelde sakaryada gör motor kullanıcılarını senin resimde amca yine takmış görüntü yapmış sakaryada bi tane kasklı kullanıcı gör sana yılın süperi ödülünü vericem söz bilinç yok bizim milletde ondan kullanmaya ihtiyaç duymuyorlar ölmekle bayılmak arasındaki farkı idrak etmeleri mi lazım bilmiyorum ki:pale:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
kaskları sadece motora hava katsın diye almış heralde. baksanıza yanda çanta var gibi görünüyo. tek amacı bu olabilir :farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizim Kiliste her eve ortalama 3 adet motor düşer.Abartısız nüfusa göre dünyanın en çok motorlarının olduğu yerdir..Fakat kask takan ortalama olarak 0 (sıfır)dır.Kask satıldığınıda görmedim ben daima Ankaradan ve İstanbuldan aldım..Sonuç olarak adam hiç değilse kask almış.Tebrik etmek lazım
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
O zaman sLoganı Ekleyelim hoca.
KAsK FoReVER !! ( Nazi Ama )
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Maalesef arkadaşlar,
Bilinçsiz motorcu arkadaşlar kask takmıyorlar. Takan arkadaşlarımızda var onlara sözüm yok zaten. Ben sadece ilginç buldum ve takmayı özendirmek için böyle gülünç durumlara düşmemek için(Gerçi gülünç değil cehalet) hatırlatma amacıyla konuyu açtım.
Herkes bu konuya hassasiyet göstermeli gündemde tutmalı diye düşünüyorum. İlgilenip buraya fikrini yazan arkadaşlara teşekkür ediyorum.
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: danger0 **************
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
105
hehehe adam pazarlamacı heralde. yaw race motor olsa hani hava atio denir ama scooterlada nereye hava atacak :D Allah kaza bela vermesin butür sürücülere. yoksa halleri duman...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
-Kask Niçin Takilir ?

-kamyondan düşen karpuz gibi olmamak için :p
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
en azından ben yaşıyorum geçen kuzen bana çarptı 30 yada 40 km sürat ile kafada kask olmasaydı ben şimdi eyin özürlü yada yaşama özürlü olmuştum illede başınıza gelsin diye beklemeyin iş işten geçmiş olabilir tühhhhhhhh demektense kask takmak daha kolay:silent:
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
152
Birde şu yönden baksak.

Tamam kask takmak şart bunun en ateşli savunucularındanım zaten.

Ama insanlar takmıyorlar. Peki emniyet güçlerimiz neden bu duruma seyirci kalıyor. Biraz kontrolleri sıkı tutsalar gördükleri yerde ceza yazsalar sizce bu caydırıcı olmaz mı? Böylece ısrarla bilinçlenmek istemeyen arkadaşlarımızı da
bu güzel alışkanlığa sevk etmiş olmazmıyız.
Örnek isterseniz hemen verebilirim. Çanakkale de bir tane kasksız motorcu göremessiniz mobyletler dahildir bu söylediğim örneğe.
Bu ceza olayı bir arkadaşımızın bile hayatını kurtarsa bence değer...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Motorcuların yarayan bir kanası bu kask takmama. :p

Ben artçı olarak bindiğim halde kendi kaskımı aldım ve kuzenime de taktırıyorum. Yalnız başına bindiğinde takmıyor bazen kaçıyor ama ne yapayım 100 kere uyardım artık. Bizim burası kırsal kesim ve motor sayısı yüksek ama kask takan adam göremiyorum yollarda. Çok cengaver bir milletiz canım. :pale:
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
emniyet kemeri takmamak da yasak. ama yollarda sürücülerin belki yüzde 70 kemersiz.. taksi, minibüs, dolmuş vb. gibi ticari araç sürücülerinin istisnasız hepsi kemersiz.. trafik polisleri ve devriye polisler onlar da kemersiz.. yasak değil mi? yasak. can kurtarmıyo mu? (Kask gibi) evet kurtarıyo. e o zaan millet niye kaskını takmıyo, emniyet kemerinini bağlamıyo? bu iş cezayla falan olmaz.. adam kendini düşünmüyo, düştüğünde ölmek istiyo.. sizene kardeşim.. niye teşhir ediyosunuz, niye eleştiriyosunuz? bırakın gitsin hepsi.. siz yolunuza bakın, kaskınızı takın.. gerisine takılmayın. takan takar takmayan takmaz. bence polisin de ceza yazmasına gerek yok. yalandan yere mesai kaybı.. başka işlerle uğraşsınlar. bizim canımız için başkası endişelenecek başkası kurtaracaksa eğer o can bize fazla demektir!
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
Yaw bu kadar üstüne gitmeyin abimizin...

O "motor devrilirse çizilmesin diye almış kaskları"...İki yanda olmasının sebebi de o zaten...Hemde motorla aynı renk...Yani bir nevi koruma demiri ama gövde rengi:queen: :bounce:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Konyada abartısız 100 motordan 5 tane anca çıkar kask takan. havalar soğukken takılıyordu. şimdi bakıyorum takan yok nerdeyse. takmayı geçtik yıllarca motoru olup kaskı olmayanlar var.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst