Kask Kullanmayan Motosikletliler Hayatını Riske Atıyor

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla her birimizin yorumu ayrı bi tartışma topiği yaratacak türde.. en iyisi bişi yazmadan kanat çırpmaya başlamak :)
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
4
Askeri ücretin 600 tl yi geçemediği bir ülkede adam akıllı bir kask 300 tl 350 £ 'yu buluyosa bu ülkede takılan kasktanda hayr gelmez yerli üretici ve bilinçlendirici görseller şart
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
90
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar,bu çin malları yüzünden herkes motorcu oldu.ucuz motor,eğitimsiz vebilinçsiz gençler,sonuç ortada....andolunun birçok il ilçesi tehlikeli bu motorlardan kullananlarla kaynıyor...benim yaşadığım küçük ilçede bile hergün 3-5 kaza oluyor....

çin malı motorlar motor değilmi onunda 2 tekeri yokmu niye küçümsüyosun belki adamın alacak durumu yok. senin gibi 600cc motora binmeye, çin malı motor kullanan kişi istemezmi sanıyosun bi ss kullanmayı çok ayıp ve kınıyorum seni bu yazından dolayı. eğitimsiz ve bilinçsiz gençler için dediklerine diyeceğim yok o konuda haklısın.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
hep derim kafan yoksa kask takmana gerek yok diye..anlamadıgım milletimiz haala inat ediyor kask takmamakla... bilgiler için sagolun arkadaşlar...
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
sadece kask yeterli degil boyuın kırıkları da önmeli bir unsur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst