- Katılım
- 11 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla her birimizin yorumu ayrı bi tartışma topiği yaratacak türde.. en iyisi bişi yazmadan kanat çırpmaya başlamak 
arkadaşlar,bu çin malları yüzünden herkes motorcu oldu.ucuz motor,eğitimsiz vebilinçsiz gençler,sonuç ortada....andolunun birçok il ilçesi tehlikeli bu motorlardan kullananlarla kaynıyor...benim yaşadığım küçük ilçede bile hergün 3-5 kaza oluyor....