Kask Konusu

Katılım
26 Nis 2014
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar Yamaha ybr 125 motor aldım ve daha yeni yeni kullanmayı öğreniyorum. Motor ve kask konusunda çok fazla bilgim yok. sizden yardım almak istiyorum.

Öncelikle bütçe ile başlayayım. Kask, eldiven mont ve pantolon için 1500 lira ayırmayı düşünüyorum. Daha fazlası benim için ağır gelir. Bu bütçeden de en fazla 500 lirası ile kask almak istiyorum. Bir kaç marka ve model hakkında bilgi sahibiyim fakat daha denizde ki bir damla kadar biliyorum dersem yeridir.

Öncelikle gözlük kullanan birisiyim. Gözlüksüz körüm diyebilirim. Onun için gözlükle kullanımı rahat olan bir kask arıyorum(Shark Speed-r değil o çok pahalı benim için)

Sharp testinden 4 yıldız alan LS2 kaskları var onlardan bir kaçı arasında kaldım diyebilirim fakat başka öneriler olursa ona da açığım.

Benim bulduklarım şunlar.

LS2 FF385 http://www.ebay.com/itm/LS2-FT2-FF385-Liberty-Motorcycle-Helmet-/221424174730

LS2 FF366 CYBER

LS2 FF396 http://www.motosikletim.com.tr/ls2-ff-396-dinasty-kapali-kask

LS2 FF375 SHOGUN http://www.motosikletim.com.tr/ls2-ff375-shogun

SHARK S600 EXIT http://www.shark-helmets.com/produc...ele=HE2362EKGW&langue=FRANCE FRANCE - English
 

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumda açılan 1253689654723.Konu Keşke biraz araştırma yapsaydınız Ls2 ucuz güvenilir bi kasktır ama konforu ise öyle değil içeri ses alır uzun yolda işitme kaybına uğrarsınız rüzgarıda içeri alır vizör buğu yapar güvenilir ama 0 konfor madem 500lirayı gözden çıkardınız Nolan'a Bakın derim... buda aynı konulara 12536896.kez yazdıgım yazı :(
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
bilmem kaçıncı konu ama neyse

http://www.motoplus.com.tr/urun/9907012732985/BELL-M1-IMR-SILVER-RED

alın kafanız rahat eder farklı renk şekıllerındede var
 
Katılım
26 Nis 2014
Mesajlar
7
Bir kaç aksesuar satan mağaza gezdim. Agv k-3 nolan n64 ve ls2 396 öneriler. Yaklaşık olarak fiyatları aynı. Ls2 396 vizorlu ve Fiberglass kaplama. Nolan biraz daha iyi deniliyor fakat bilemiyorum. Kullananlar varsa yardım ederse severim.

Birde telefondan yazıyorum düzensizlik için kusura bakmayın. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst