Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 16 Tem 2009
- Mesajlar
- 295
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaslar 2 sorum olucak marushin 777nx (tiger, samura,daisho) kaskını almayı planlıyorum bu kaskı kullanan varmı öneriyormusunuz? kaskın duz sıyah olanı var o dahada ucuz onu alıp karbon kaplatım dıyorum istanbulda kadıkoy veya bostancıotosanayıde veya maslak otosanayıde nerede kaplatabılırım kaskı kaplatınca sorun cıkarmı kaza anınca dırencı duser gıbısınden yoksa dahada saglam olurmu nekadar ucrete kaplatırım ve kaplatan varsa foto paylasabılırmı?