Kask Hakkında Lütfen Yardım

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar sımdı sıze kask hakkında sorum olucak 2 marka uzerıne yogunlastım AGV VE DAİNESE şuan lazer lz6 kaskım var 650cclık motora sahıbım suan kaskım cok ses,ruzgar ve kafamdan ucma yapıyor + memnun olsamda guvenlı oldugunu cok dusunmuyorum lazerın lz6 versıyonu en ucuzu. neyse konumuza donelım shoei cok tutuluyor onerılıyor ama en ucuzu 500tl ve - 1 mılyar arasında. fıyatı bıraz tuzlu gelıyor onun ıcın AGV nın dış dızaynı tasarımı gorunumu cok hosuma gıdıyor ama soyle bır duyum aldım agv kaskları cok kotu lazerle aynı derecede hatta dahada kotu dıye soylemler duydum 1.sorum buydu agv kaskları onerıyormusunuz ve hakkında bılgılerınız varmı?
2.sorum dainese nin mont ve korumalıklarda 1 numara oldugunu bılıyoruz ama kask konusunda cıdden oylemı? buldugum kasklar 300-350tl cıvarında cok fazla para harcamadan en iyi sekılde benı koruyacak gorsel bır kask ıstıyorum benı iyi şekilde anladıgınızı umuyorum lutfen bu kasklar hakkında bılgısı olmayanlar bılmeden yorum yapmasın cunku kask 1 sefer alınıp uzun sure kullanılacak bırsey vede hayatımı kurtaracak bırsey sımdıden tesekkurler herkese.
bunlarda dusundugum kasklar veya bu kasklar dısında kask onerılerınızıde beklıyorum.
http://www.mototas.com.tr/tr/urunler/dynamic_detay.asp?ID=2213

http://www.mototas.com.tr/tr/urunler/dynamic_detay.asp?ID=A0000416
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
273
Bende bu aralar agv kask almayı düşünüyorum arkadaşa gelecek cevaplar benim içinde önemli bu yüzden ben agv airtech düşünüyorum www.otosever.com'da baya indirim war agv'lerde...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar kullananlardan cıddı anlamda cevaplar beklıyorum neye dayanarak onerdıgınızıde bılmek ısterım. kafamdan ucmıyacak, konforlu, guvenlı, ses ruzgar almıyacak kask onerısı beklıyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben kendim Uvex marka kask kullanıyorum değeri 1000 euro. Sana tek tavsiyem biraz tuzlu ama 600 cclik motora biniyorsun onuda ver :) Git Uvex'in yeni kaskı çıktı 599 euro yada türk lirası olması lazım fiyatı... Dünya'nın en güvenlikli ve hafif kaskı seçildi onu almanı şiddetle tavsiye ederim. Uvex güvenlik işini çok iyi biliyor...
 
Katılım
17 Ara 2004
Mesajlar
108
adam shoei ye pahalı diyor sen daha pahalı öneriyorsun.arkadaşım nolan tavsiye ederim .ciddiye al.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adam shoei ye pahalı diyor sen daha pahalı öneriyorsun.arkadaşım nolan tavsiye ederim .ciddiye al.

600'lük motora biniyorsa ve canını seviyorsa yaşayıp 20 sene sonraki motorları görmek istiyorsa bu parayı vermek zorunda dostum. Herşey onun iyiliği için. Burada onun kötülüğü için kimse birşey söylemez. Parayı hertürlü öder ama allah göstermesin bir kazada ölürse yada başına aldığı darbeye bağlı ömür boyu çekeceği rahatsızlıklar oluşursa bunun bedelini hiçbir zaman ödeyemez..:rendeer:
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
273
Hondared düşüncelerine sonuna kadar katılıyorum haklısın ama şuan benimde maddi durumum öğrenci halimle ancak 300 tl lik bi kaska yetiyor.Agv nin airtech kaskı fiberglass çift kabuk sence nasıldır kalitelimidir.(Sorum tüm arkadaşlaradır).
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
5
Bende bu konuyu arıyodum :) benmde 300-400tl bı butcem var ISS istiyorum yorumlarınız nedir ? artı Simli başka marka ve model de varmı ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hondared düşüncelerine sonuna kadar katılıyorum haklısın ama şuan benimde maddi durumum öğrenci halimle ancak 300 tl lik bi kaska yetiyor.Agv nin airtech kaskı fiberglass çift kabuk sence nasıldır kalitelimidir.(Sorum tüm arkadaşlaradır).

Dostum Agv'de tabiki kaliteli bir marka. İtalyan markası görüyoruz herkeste. Hiç kullanmadım ama kaliteli olmasa bu kadar insan kullanmazdı diyorum. Ama Shoei daha kaliteli çok az insan kullanıyor diye bakarsak olaya fiyat-performans çıkar ortaya :) :cat::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Hondared düşüncelerine sonuna kadar katılıyorum haklısın ama şuan benimde maddi durumum öğrenci halimle ancak 300 tl lik bi kaska yetiyor.Agv nin airtech kaskı fiberglass çift kabuk sence nasıldır kalitelimidir.(Sorum tüm arkadaşlaradır).

AGV nin o modelini bilmiyorum.Ama şu konuda yardımcı olabilirim,eğer infonda yazan motorlara biniyorsan zaten 140 km yi geçen hızlarda gezemiyorsun demektir.Bu durumda özellikle Shoei,Arai,UVEX gibi yüksek performans için tasarlanmış hafif ve üstün kalite kaskları kullanmana gerek yok.Scorpion EXO 400;Nolan n62 gibi kasklar senin işini fazlasıyla görecek konforlu kasklardır.
http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=46491

Bu da benim kullandığım kask ve hakkındaki yorumum.
http://www.motosiklet.net/forum/test-merkezi/81995-zeus-zs-1200-a-kask-incelemesi.html
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
nolan n85 almak istedim ama o kadar param olmadıgı için otoseverden agv airtech aldım...araştırdığım kadarıyla özellik fiyat olarak en iyi o geldi bana...ilk kaskım oldugu için pek kıyaslama yapamayacagım ama kullandıgım kadarıyla anlatayım..buğu yapmıyor..soguk havada da kullandım yagmurlu havada da kullandım buğu yapmadı..çenesinde açılabilen rüzgarlık var ama onu açınca daha çok rüzgar alıyor gibi..çünkü o rüzgarlık çene altına dogru değil direkt aşağı dogru duruyor açınca..alıyor dediğimde öyle abartılacak bir rüzgar alma yok...yani rüzgarlığın bi fonksiyonu yok gibi.açsanda aynı açmasanda..paran varsa n85 öneririm..ben alamadım sen al:))
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438

Selamlar bu konuya egıleyım bıraz savas abıye maallefet olmak ıstemıyorum kusuruma bakma savas abı:) :rendeer:

sharp teslerınde shoeı xr1000 3 yıldız gorunuyo ancak ben bu konu uzerıne bayıye gıttım ve sordum ve arkadaslar ordakı dergılerde sharp testlerınde 5 yıldız almıs oldugunu gosterdı yanı nettekı testler guncelmıdır degılmıdr bır aksılık var orda abıcım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar bu konuya egıleyım bıraz savas abıye maallefet olmak ıstemıyorum kusuruma bakma savas abı:) :rendeer:

sharp teslerınde shoeı xr1000 3 yıldız gorunuyo ancak ben bu konu uzerıne bayıye gıttım ve sordum ve arkadaslar ordakı dergılerde sharp testlerınde 5 yıldız almıs oldugunu gosterdı yanı nettekı testler guncelmıdır degılmıdr bır aksılık var orda abıcım.

Arkadaşlar Sharp testleri testleri diyoruzda bu testler içerisinde koruma-güvenlik işinde bir numara marka olan Uvex markası mevcut değil :) Söyleyin bu nasıl iş? Suomy var fakat Uvex yok :)
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
145
arkadaşlar sitede ingilterede satılan kasklar var, bir de euroncap gibi düşünün olayı sen firma olarak başvurmazsan, ürününü test ettirmezsen adamlar not vermezler tabiki
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yukarda ekledigim test sonuçlari'nda elbette her marka mevcut degil nedenide Amerika'da en çok satilan markalar biraraya getirilip test edilmis ve gördügünüz gibi Amerikada ARAI her bakimdan iyi derece almis (Genel memmnun kalma , havalandirma , yüzkoruma , estetik görünüm(style)).
2010086-1.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yukarda ekledigim test sonuçlari'nda elbette her marka mevcut degil nedenide Amerika'da en çok satilan markalar biraraya getirilip test edilmis ve gördügünüz gibi Amerikada ARAI her bakimdan iyi derece almis (Genel memmnun kalma , havalandirma , yüzkoruma , estetik görünüm(style)).
2010086-1.jpg

bu bir müşteri memnuniyeti anketi
müşteri anketleri ile resmi bagımsız testleri karıstırmamak gerekir.
bizde en cok tutulan otomobil Şahin ama ama euroncaptan iceri bile almazlar :)
euroncapta 5 yıldız alan bir cok otomobil de tutulmaz .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst