Kask hakkında bı sorum

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar yenı kask aldım ama cok ses alıyor azda ruzgar. bunu azaltmak ıcın bı formul uygulayan varmı? mesela vızorle kaskın arasındakı bosluga bıseyler yapan falan? onerısı olan varmı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yokmu hıc bılgısı olan araya ip kablo koyan? ses ruzgar almasın dıye
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
abi kaskın hayırlı olsun da vizör ile kask arasında nasıl bir boşluk var ki araya birşey uygulayasın...

resim koyabilir misin ?
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
6
Kaskın kalıtesı nedır kaça aldın bu çok onemli bıde kaskın arasına ne konabılır ılk defa boyle 1 soru goruyorum!!!şaka değil bu soru dimi?
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Kaskının modeli nedir :silent:
Açık-çeneden açılır-kapalı/fullface :silent:
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
kaskın resimini koyki sana sağlıklı doğru şekilde yardımcı olalım conta vazifesini yapan yerler her kaskta zamanla yıpranmadan dolayı rüzgar ve ses alır ama orta kalite bir kask ilk zamanlar bunu yapmaz kaskın marka model koyarsan çok güzel olur bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst