- Katılım
- 22 Ocak 2016
- Mesajlar
- 76
- Konu Yazar
- #1
Merhaba abilerim ablalarım. 19 yaşında lise son sınıf öğrencisi bir dostunuzum. Motor binmeye geçtiğimiz kış vaktinde karar aldım. 1 senelik para birikimi ve biraz da aile desteğiyle önümüzdeki haftalar içerisinde ilk motorumu alacağım. Muhasebe bölümü öğrencisiyim. Doğma büyüme Karşıyaka'lıyım. Motor almaya karar verdiğimden beri siteyi fırsat buldukça takip ediyorum. Artık motor işi iyice belli olunca üye olmaya karar verdim. Şimdilik bu kadar, hepinize güvenli sürüşler dilerim tekeriniz düz bassın. :thumleft::thumleft: