KARŞILAŞTIRMA

Katılım
16 Eki 2014
Mesajlar
2
Herkese merhabalar ,

Antalya da yaşamaktayım çok vakti olan biri değilim.Eminim sizlerin sıkıldığı
ama cevap vermekten usanmadığınız klişe sorularla karşınıza çıktım.Konu; Başlangıç motoru.
Eminim diyeceksiniz "siteyi incele kıyamet gibi bilgi var bizi meşgul etme boşuna" haklısınız ,
o yuzden konuyu biraz daha karşılaştırma gibi değerlendirirseniz çok sevinirim.
Pilotum , eğitim konusunda çok hassasım.Antalya'da tek bildiğim ve popüler bir sürüş kurumunun eğitmeni var(reklam olur diye ismini yazmak istemedim , lütfen aklınıza farklı bir şey gelmesin ) , kendisinin bilgisine son derece güveniyorum , ki yakınlarım kesinlikle kendisini öneriyor.Kendimce araştırdığım okuduğum kadarıyla belli başlı modellerde takılı kaldım , tabi sizler kadar ne tecrübem ne de bilgim olmadığı için şimdilik şekilledirme aşamasındayım.Odaklandığım modeller KTM DUKE 250 ABS ve KAWASAKI Z250L ABS ve illaki Naked modeller olucak.
Bir de Yamaha MT25 ama ABS olmadığı için düşünmüyorum. Kararsız kaldığım bu iki makine.65 kg 170 boyundayım çok fazla seçeneğim yok gibi.Amacım iyice pişip daha buyuk BMW GS tipi birşey almak. DUKE250ABS ile DUKE 390 ABS arasında fiyatta çok fark yok gibi. Eğitmene sorduğumda fiyat farkının az olmasından dolayı DUKE390ABS'i düşünebilirsin demişti ve gene kararsız kaldım.Çok farklı fikirlerle karşılaştım başlangıç ve düşük CC'li olucağı için ABS şart değil bile dendi , sabit fikirli olduğum için ABS olmazsa olmazlarımdan. 2. el düşünmüyorum.

Sevgiler & Saygılar
 

127

Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
612
Hiç motor sürmediysen eğitim almadan 390 a binme. Bende 200 lüğü var 200 lük bile çok feci gaz açıyor 390 ı düşünemiyorum. ABS dediğin gibi şart o yüzden bende 390 Duke öneririm. Ama dediğim gibi ver bi 500 tl Honda dan filan eğitim al adam akıllı. Düz yolda sürmek marifet değil iş trafikte belli oluyor. Bunu da sana kursta iyice öğretiyorlar. Motor hakimiyeti filan.
 
Katılım
5 Ocak 2006
Mesajlar
126
Duke 390 kullanıcısı olarak mt 25 ile arasında çok gidip gelmiştim, abs olmaması,lastikleri,kaydırmalı debraj özellikleri beni duke 390 çekti.

Motorları değelendirirsem:
kawasaki z250 sl çok ince üzerinde kısa boylu zayıf erkeklerde iyi durabilir, servis olayları da karışık es geç derim.
yamaha mt 25 gelirsek şekil olarak kalite olarak çok iyi yanlız lastik ve abs benim için önemli değil özellikle abs bence çok önemli başlangıç motoru özellikle.
ktm duke 390 ve 250 özellik ve fiyat konusunda diyecek yok kendi tarzına uygun görüyorsan tavsiye ederim.

z300 abs kaydırmalı debrajlı da var yanlız kawa'dan herkes bi adım geride duruyor diye duydum.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
390 dediginiz alet akrobasi motorudur. simdi ben motosiklet surucusuyum, iyi bir egitmen buldum cessna ile baslamak yerine iyi bir egitimle f104 ile baslamayi dusunuyorum, tamamen silahsiz olacak daha hafif olacak..
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
511
390 Duke'un sürmesi o kadar da zor değildir ya sıkıntı olcağını sanmıyorum ama bi test sürüşüne katılsan iyi olur, bu ara ktm'nin test sürüşleri için bi olayı var turuncu günleri mi ne öyle bişeydi
 
Katılım
15 Mar 2013
Mesajlar
620
Zaten eğitim alacaksın anladığım kadarıyla.390 çok güzel makinadır, onunla başlayabilirsin. Ama ilk etapta eğitim almayı düşünmüyorum diyorsan 390 serseri mayın olur sana. Sanırım ilhan hocayla görüştün eğitim için. Çok foydasını göreceksin eğitimin :) Hayırlı olsun motosikletin şimdiden.
 
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
474
Herkese merhabalar ,

Antalya da yaşamaktayım çok vakti olan biri değilim.Eminim sizlerin sıkıldığı
ama cevap vermekten usanmadığınız klişe sorularla karşınıza çıktım.Konu; Başlangıç motoru.
Eminim diyeceksiniz "siteyi incele kıyamet gibi bilgi var bizi meşgul etme boşuna" haklısınız ,
o yuzden konuyu biraz daha karşılaştırma gibi değerlendirirseniz çok sevinirim.
Pilotum , eğitim konusunda çok hassasım.Antalya'da tek bildiğim ve popüler bir sürüş kurumunun eğitmeni var(reklam olur diye ismini yazmak istemedim , lütfen aklınıza farklı bir şey gelmesin ) , kendisinin bilgisine son derece güveniyorum , ki yakınlarım kesinlikle kendisini öneriyor.Kendimce araştırdığım okuduğum kadarıyla belli başlı modellerde takılı kaldım , tabi sizler kadar ne tecrübem ne de bilgim olmadığı için şimdilik şekilledirme aşamasındayım.Odaklandığım modeller KTM DUKE 250 ABS ve KAWASAKI Z250L ABS ve illaki Naked modeller olucak.
Bir de Yamaha MT25 ama ABS olmadığı için düşünmüyorum. Kararsız kaldığım bu iki makine.65 kg 170 boyundayım çok fazla seçeneğim yok gibi.Amacım iyice pişip daha buyuk BMW GS tipi birşey almak. DUKE250ABS ile DUKE 390 ABS arasında fiyatta çok fark yok gibi. Eğitmene sorduğumda fiyat farkının az olmasından dolayı DUKE390ABS'i düşünebilirsin demişti ve gene kararsız kaldım.Çok farklı fikirlerle karşılaştım başlangıç ve düşük CC'li olucağı için ABS şart değil bile dendi , sabit fikirli olduğum için ABS olmazsa olmazlarımdan. 2. el düşünmüyorum.

Sevgiler & Saygılar

tabiki kawasaki z250 sl öneririm. birinci nedeni. motor diğer motosikletlere biraz daha ufak. ufak derken boyunuza kilonuza cok uygun.. cok seveceğinizden eminim bu motosikleti. bir diğeri sürüşü çok zevkli ktm ye binmedim ama z250sl test etme imkanım oldu.. motosiklet fişek gibi. gaza olan tepkisi inanılmaz.. ve sizde şunu farkettim önce emniyet sonra özelliklere giden birisiniz.. marka ve kalite olarak kawasaki daha iyi. ama parça olarak en pahalisi yine kawasaki.. abs tüm motorsikletlerle şart 90 ile giderken aniden karşınıza birşey çıksa panik fren yapmanız gerekecek abs sizde ama abs lide asıldıgın gibi kaymadan durabileceksiniz..
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
Eşim KTM 200 Duke ile başladı. Şimdi 390 Duke kullanıyor. "Başlangıç için 390 olsaydı kullanamazdım." der. Ben de her iki motoru kullandım ve 390 Duke'ün gücünün 200'den hayli farklı olduğunu söyleyebilirim. Hafif olduğu için sürücü dahil güç/ağırlık oranı bazı daha büyük cc'li motorlarla aynı yere geliyor. Eğitmen size eğitim sonunda öneriyorsa becerilerinize güveniyordur ona güvenebilirsiniz. Ama sadece konuştuysanız o eğitmenlere göre R1200GS ile de başlanır. Başlanmaz değil de dertli işte aslında.

Şimdi geldi aklıma Barkın Bayoğlu 390 Duke incelemesi sonunda "Bu, iş ortamında elinde kahveyle ona buna laf sokan ukala dümbeleklerine göre değil. Bu, sürebilen adama göre." diyor.

https://www.youtube.com/watch?v=Lj0fbxpPD5Y
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
RC 250 kullanıyorum. Duke 250 ve RC 250 piyasaya aynı anda sürüldü. İkiside abs lakin durum şöyle bu iki motorda da 390 bloğu kullanılmış yani gücü torku gidişi 250 den farklı gibi. Orange days katılırsanız eğer test ederseniz ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. Ama önce emniyet diyorsanız 390 test etmeden almayın derim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst