Karlı Bolu,da yayla macerası

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
çok güzel bir gezi olmuş hocam....bak işte motorcular olduğu sürece koskoca tüneli kim kullancak boşuna masraf ettiler.aynı masrafa devletimiz yoldan geçene motor dağıtsaydı daha ii olmazmıydı:queen:

Süper bi düşünce gerçekten bayıldım bu fikre :cat:

Levent haftasonu bi yerlere gezmeye gidelim lazer abi bizi yaylalara goturecekmiş. tuncay sen de gel dicem ama bizim motorcu polislere ihtiyacımız var :wiinkk: Zafer piyasada yok yenı hatun yaptı sattı bizi.. Olım bide ben tatlı su motorcusu falan değilim.. Her her yerde her kosulda motor kullanır ve binerim :queen: Racibgciler (sen gibi) düşünsün :)
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
150
paylasim icin tskkurler Lazer abii, agzimin suyu akti walla , bizim motorda gidermi orda acaba:mrgreen:

arkadaşım sen merak etme senin motor çıkmassa benimkinin arkasına bağlar çekreriz daha olmadı iteriz ya, o manzaralar için değer .

wayyy abim be vallla helal olsun sana süper olmuş ahhh istanbulda olmaycaktım seni yanlız bırakırmıydım hiç .zaferle apo tatlı su motorcuları gelmiyolar dimi sana ayak uyduramıyolardır anlıyom seni abi.istanbuldan sevgiler ve saygılarımla...

tuncay kardeşim yazın iyi geziler yapacaz inş
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst