- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 2,633
çok güzel bir gezi olmuş hocam....bak işte motorcular olduğu sürece koskoca tüneli kim kullancak boşuna masraf ettiler.aynı masrafa devletimiz yoldan geçene motor dağıtsaydı daha ii olmazmıydı:queen:
Süper bi düşünce gerçekten bayıldım bu fikre :cat:
Levent haftasonu bi yerlere gezmeye gidelim lazer abi bizi yaylalara goturecekmiş. tuncay sen de gel dicem ama bizim motorcu polislere ihtiyacımız var :wiinkk: Zafer piyasada yok yenı hatun yaptı sattı bizi.. Olım bide ben tatlı su motorcusu falan değilim.. Her her yerde her kosulda motor kullanır ve binerim :queen: Racibgciler (sen gibi) düşünsün