Karcher k2 compact (artık motorumu kendim yıkayacağım)

Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Herkese selam dostlar Karcher k2 compact basınçlı yıkama makinesi aldım garajımda artık ben yıkayacağım aslan parçasını.

Sizlere sorum şudur Karcher kullanan varmı kullanan varsa aklıma takılan soru örneğin makineye suyu verdik musluktan hortum vasıtası ile suyu kullanmadığımız vakit musluktan sürekli gelen su hortumu patlatır mı makineye zarar verir mi yoksa sürekli musluğu açıp kapatmak zorunda mıyız?
 
Son düzenleme:

HUN

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
348
Sonuçta sürekli basınç altında kalıyor.Musluğu kapat tabancayada 2-3 tık bas içindeki suyu atsın kaldır koy bidahaki yıkamaya kadar...
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
16
Hayırlı olsun hocam, bende karcher in farklı ürünlerini kullandım ve çok kaliteli bir marka. Soruya gelirsek motosiklet yıkarken 5-10 dk su atmıyor haldeyken beklemesinde sakınca olacağını düşünmüyorum (ben öyle kullanıyorum, araba köpüklerken vs bekletiyorum) ama işiniz tamamen bitince su ile bağlantısını kesmekte fayda var. Günlerce - haftalarca açık musluk beklemesi çok sağlıklı olmaz.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Hayırlı olsun hocam, bende karcher in farklı ürünlerini kullandım ve çok kaliteli bir marka. Soruya gelirsek motosiklet yıkarken 5-10 dk su atmıyor haldeyken beklemesinde sakınca olacağını düşünmüyorum (ben öyle kullanıyorum, araba köpüklerken vs bekletiyorum) ama işiniz tamamen bitince su ile bağlantısını kesmekte fayda var. Günlerce - haftalarca açık musluk beklemesi çok sağlıklı olmaz.

Teşekkür ederim ustam çok güzel makine gerçekten alman malı sonuçta. günlerce bekletme imkanım yok banyonun musluğundan alcam suyu sadece dediğin gibi 5 10 dk lık beklemelerde hortum falan patlamasın makine zarar görmesin yeter
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
K2'yi kullanmasan da muslugu acik birakmanda sorun yok dostum. Ama mucizeler yaratmasini bekleme. Inatci kirlerde elinde fışkiyeyle su tutarken ne alabilirsen onu aliyorsun.

Aralara girmen gereken yerde gene bezle elinle girmen gerekiyor.
 
Katılım
20 Şub 2014
Mesajlar
288
Bende bosch aquatak 110 var. 5 yıldır kullanıyorum. İlk yıl aldığımda evin bodrumuna koydum. Kışın kütahyanın soğuğunda tabancasının içinde kalan sudan dolayı tabancası patladı. Yaz geldiğinde kullanmaya çalıştım tabancanın heryerinde su fışkırıyodu. Gittim yenisini aldım tabancanın. Şu anda gayet güzel kullanıyorum. Kışın dondurmamaya dikkat et. Çok düşük sıcaklıklarda muhafaza etme. Ben bir saat boyunca hiç çalıştırmadan hortumda beklettim. Herhangi bir sıkıntı olmadı. Sonuçta alman malı fazla sıkıntı çıkacağını düşünmüyorum. Güle güle kullan. Hayırlı olsun.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Çok teşekkürler arkadaşlar değerli cevaplarınız için bugun güzelce ilk denememi yapıcam cok zevkli olacagını düşünüyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst