KARBÜRATÖRLÜ CBF600 hakkında

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neden bu motor karburatorlu vede karburatorlu olmasının kotu yanı nedır cokmu yakar kışın ısınmazmı?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Aslında karbüratörlü olması avantaj.Benzinden kaynaklanan bazı sorunları sorun etmeyebiliyor:) fakat enjeksiyonlu motor benzindeki en ufak bir sorunu affetmiyor. Yakıt tüketimi konusunda ise cbf 600 grubundaki diger motorlardan fazla yakmıyor.

Bu arada cbf 600'ler bildigim kadarıyla 2008 yılından itibaren enjeksiyonlu olarak üretilmeye başladı.

Burdanda bilgi alabilirsin.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...bf-600-abs-hakkinda-hersey-3.html#post1912080
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst