Ben motoru ilk aldıgımda 300km oldugunda biyerinden az bi ses gelmeye başladı sesin nerden geldiğini bulamadım, meyerse egzosu tutan 1 vidası gevşemiş ses ordan kaynaklanıyormuş tabi bunu anlıyamadığım için seyir halinde iken motorun arkasından 1 ses geldi çat cut diye aynadan baktım benim iç çamurluk fırlamış çektim kenara baktım egzos vidası yok ve egzos dipten biraz çatlamış, iç çamurlluğun kırılmasının sebebide egzosa baglı oldugu için egzos biraz sarkınca camurluk tekere deymiş deyincede fırlamış.
Götürdüm servise dedim böyle böyle, bana tamam bisey deyil 15ytl ye yaparız kaynak dedi bende garantiye girmiyormu dedim girmez dedi motora binmeden once kontol etmek sürücunun sorumluluğunda dedi bende ben nasıl kotrol edım bintane vida var dedim sonuç değişmedi, gitim sanayide 4ytl ye kaynak yaptırdım eksik olan vidayıda tamamladım 5ytl de iç çamurlugu alıp taktım sorun kalmadı.
Düşün işte bu garantiye girmiyorsa sence ne girer ?
O yüzden garantinin bir espirisi yok sen motoruna iyi bak iyi kulan güzel servis bul başında dur en güzel garanti bu.
Tek yaşadığım sorunda bu zaten, sesin kaynağını bulabilsem oda olmıcaktı.