Karbüratör...

Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
11
Merhaba arkadaşlar.İki gün önce temizlemek için karbüratörü söktüm.Ve hava ayar vidasının çok sıkı olduğunu farkettim.
Gevşetmeye çalıştım ama sıkışmış zorlayınca sıkılanıyor ama gevşemiyor.Gevşetmeye zorlayınca olduğu yerde dönüyor.
Ayrıca vida çok sağlam değil zorlayınca kafası bozuluyor...:) Yani bu güne kadar nasıl çalıştı artık başka yerden mi hava aldı tam bilmiyorum...Bu vidayı tornacı olmadan nasıl çıkartabilirim.Ve tabi sonrasında vida lazım.Özel vida olduğu için.Uydurabileceğim vida bulabilir miyim?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben 10 yıldır aynı motora biniyorum. Hatırlamadığım kadar bi süre önce hava ayarı yapmıştım. Bu yıl hava ayarına tekrar bakayım dedim.aynı senin durum. Kazıklanmış. Zorlasam kırılcak. Hiç ellemedim aynı duruyo. Sabahları tek marşta alıyo rölantesi iyi gidiş iyi. Sana kalmış. Rahatsız oluyosan yaptır.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Merhaba arkadaşlar.İki gün önce temizlemek için karbüratörü söktüm.Ve hava ayar vidasının çok sıkı olduğunu farkettim.
Gevşetmeye çalıştım ama sıkışmış zorlayınca sıkılanıyor ama gevşemiyor.Gevşetmeye zorlayınca olduğu yerde dönüyor.
Ayrıca vida çok sağlam değil zorlayınca kafası bozuluyor...:) Yani bu güne kadar nasıl çalıştı artık başka yerden mi hava aldı tam bilmiyorum...Bu vidayı tornacı olmadan nasıl çıkartabilirim.Ve tabi sonrasında vida lazım.Özel vida olduğu için.Uydurabileceğim vida bulabilir miyim?

Vidada az bi kısım varsa yiv 2 tane somun at somunu somuna karşı sık daha sonra alttaki somunu anahtarla sök
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
pense ile gevşet vidayı yalama etmeden çevir sonrada yeni sağlam çelik civata alırısn
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
O vidaya bir zeval gelirse yeni karburator almak zorunda kalabilirsin. Sorun yoksa kurcalama kalsin oyle.
 
Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
11
Arkadaşlar çok teşekkürler sorunu hallettim...Memleketteki bi tamirciye gösterdim karbüratörü.Sağolsun söktü vidayı.
Ve o da ne vidada diş yok.Meğer asıl hava ayar vidası başka yerdeymiş.Bana bu hava ayar vidası yalama olmuş
çevirmeden ayar yapamazsın önce tornacıya git sonra o seni kaynakçıya göndersin sonra o da karbüratörü dağıt
ısıtarak çıkarayım cevabını versin denilen vida, vida değil sabit kalması gereken dişsiz bir parçaymış...
Bir motosikletin en iyi tamircisi sahibidir...:cat:
Teşekkürler...:bestmt:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst