Yağ terlemesi bu, yeri de karbüratör değil silindir kapak contası.Rüzgar nedeniyle sağa sola ve yukarı da yürüyor.Damlamadığı sürece sorun yok, yağ seviyesini kontrol edip kullanabilirsin.
Ek:Şu görünen kapak silindir kapağı mı tekrar bakınca emin olamadım?Görünen kablo buji kablosu herhalde diye yazdım.Yine de o kapak ne kapağı ise onun contasında sorun var gibi görünüyor.