temizlemez. Toz, veya küf birikintisini eritmesi lazım, oda imkansız. Enjeksiyonlu arabalarda enjeksiyonları temizliyo diye biliyorum. Enjeksiyonlu motorlardada belki işe yarar. Ama katkı maddesinin karburatördeki pislikleri gidereceğini hiç zandetmiyorum.
Teo23 abi nerlerdesin? Tam senlik bi soru:cat: