kararımı verdim kuba KH 150 12D alıyorum kullanan varsa acil yorum atsın

Katılım
6 Tem 2012
Mesajlar
6
merhaba abilerim ablalarım vede kardeşlerim sonunda kararımı verdim kuba KH150 12D alıcam kullanan varsa yorum yazsın artıları eksileri titreşim falan yani
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşım PTT AVRUPA YAKASI yaklaşık 90 adet KUBA ÇİTA 125 kullanıyor,
en yükseği 5000 km olacak ve tertemız kullananda var berbat edende,

Kullanıcısına gore hareket edıyor motorda,
evet bıraz şans işi aslında,
fakat mondıalden daha ıyı cıktı,
gecen sezon mondıal DELUXE kullanıldı ve motor gıtmıyordu,

Senin düşündüğün motor KANUNİ WİNDY ile aynı tipe sahip,
Bu tarz motorlar kolay kolay arıza vermıyor sadece dıkkat et kırıp dökme,
Sonra toparlamak pahalı dıye ugrasmassın en sonundada hurda olur hepten yaptırmassın,,,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst