- Katılım
- 10 Nis 2008
- Mesajlar
- 2,490
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İki motor ağır geldiği için Hondayı satmak zorundayım
http://img6.imageshack.us/gal.php?g=sa4023042877520.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/5605/sa4023049659242.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/4199/sa4023029672608.jpg
http://www.sahibinden.com/cok_temiz_cbx_750-19WQQaXQQ12931919WQQpXQQdisplayitem
1991 model
750 cc
4 silindir sıralı
Fiat:4500
SATILDI
http://img6.imageshack.us/gal.php?g=sa4023042877520.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/5605/sa4023049659242.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/4199/sa4023029672608.jpg
http://www.sahibinden.com/cok_temiz_cbx_750-19WQQaXQQ12931919WQQpXQQdisplayitem
1991 model
750 cc
4 silindir sıralı
Fiat:4500
SATILDI
Son düzenleme: