Kara Cuma hediyesi!

Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
635
Bu tip bir sürüşü yıllar önce istanbula geldiğimde haliç köprüsü üzerinde, şahin poliste görmüştüm vay amuğagoyim nasıl bir eğitim almış bu adam demiştim kendi kendime, videoda arkadaşda üst düzey eğitimli olmalı ki tüm hareketlerde büyük bir özgüven var.
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Avatar gibi bağlanmış motosiklete. :cat:

V6WboV.jpg
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
385
1-Teknik ve pratik olarak pilotaj , ani karar verme yetisi ve reflex tepkileri süper.
2-Trafiğe açık alanda bu tarz kullanımın olumsuz sonuçları kaza değil intihar olacaktır.
3-Bir ağabey olarak hayatın gerçekleri olan acı,keder,üzüntü,vicdan azabı duymamanız için kardeşinizi acilen uyarmanız gerekiyor.
4-Bu paylaşımınız nedeniyle alacağı her olumlu tepki zaten varolan cesaretini ve kendine olan güvenini dahada arttıracaktır.
5-Zaten mükemmel sayılabilecek pilotajını trafiğe kapalı alanlarda dahada geliştirmesini tavsiye etmek daha akılcı olacaktır.
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Çok cesur,motora hakim,motoruda güzel fakat bu hareketler sanki olmamış be usta.Bir abi olarak buna nasıl musade ediyorsun.Hadi koca adam deyip müdahale edemesende boyle gurur duyuyor gibi paylaşmak.Bana mı ters geldi anlamadım ama "normal" kullansa daha iyi olur.Umarım başına bir şey gelmez
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Tarz değılsın:farao:

Ara sokaklarda teker yaparken bir çocuk ezsem ben bu tarz bi sürüşle ölene kadar kendimi affetmem!
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
314
En kısa sürede eğitim almalı bu şahıs. Allah bunun gibi insanlardan (araba yada motor ne kullanıyorsa) trafikte bizi korusun.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
1-Teknik ve pratik olarak pilotaj , ani karar verme yetisi ve reflex tepkileri süper.
2-Trafiğe açık alanda bu tarz kullanımın olumsuz sonuçları kaza değil intihar olacaktır.
3-Bir ağabey olarak hayatın gerçekleri olan acı,keder,üzüntü,vicdan azabı duymamanız için kardeşinizi acilen uyarmanız gerekiyor.
4-Bu paylaşımınız nedeniyle alacağı her olumlu tepki zaten varolan cesaretini ve kendine olan güvenini dahada arttıracaktır.
5-Zaten mükemmel sayılabilecek pilotajını trafiğe kapalı alanlarda dahada geliştirmesini tavsiye etmek daha akılcı olacaktır.

bu şekilde kullanmasının sebebi o önüne çıkan corsada ki tipler. onları heryerde görebilirsiniz tipleride birbirine benzer :) böyle kullanmasına iten sebep işte bu tipler. bu arkadaşımızın beyni o kadar hızlı çalışıyo ki arabaya oturtsan cinnet geçirir :) yoksa o da bi araba sahibi olabilirdi motoru ucuz sayılmaz
 
Katılım
28 Ara 2014
Mesajlar
520
videoda bi miktar hızlandırma var, aracların sinyallerinden anlaşılıyor, ancak yinede sürüş güzel, yinede bu kadar risk gereksiz derim..
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Hizlandirma hic yapilmadi.Orj video bu hizda.Gopro studio arka planda hizlandirma yapiyorsa bilemem:cat:

videoda bi miktar hızlandırma var, aracların sinyallerinden anlaşılıyor, ancak yinede sürüş güzel, yinede bu kadar risk gereksiz derim..
 
Katılım
27 Eki 2015
Mesajlar
74
Hani bir gün olur ya (ki inş. olmaz) kaza felan yaparsan kaydın sadece kaza anını buraya yükle ve hep beraber kazaya karışan araba kamyon tır neyse hep burdan sövelim olur mu?
Motorun güzel pahalı ama insan hayatı bu kadar ucuz olmamalı???
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
bu kadar gaza gelmesinin sebebi egzozun sesi :),sökün egzozu böyle kullanmaz artık :).
 
Katılım
2 Haz 2015
Mesajlar
173
Güzel sürüş, hem beğendim hem eğlendim, tekrar izleyesim geldi. Bazı gereksiz riskler var, kaldırımda yayalarla birlikte olmamış. Sokak araları çocukların oyun alanları, çocuğun olmadığını tahmin ediyorum.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
150
Çok riskli. En ufak bir aksilikte yoksun, yazık olur sana. Tasvib etmiyorum, trafikte olması çok tehlikeli.Allah'a emanet ol.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşlar,

Forumdan sıkılanları eğlendirme projesi.
İnsan psikilojisinin davranış çeşitliliği üzerine çok güzel bir örnek.
Mutlu üzgün umutsuz harika gibi duyguların sürüş üzerine etkisi.
Konu sadece sürüş üzerine bir değerlendirmedir oylarınızı ona göre veriniz.

He şunu da yazayım.Tabi ki motorumuzu sürerken kurallara uyalım:cat:

https://youtu.be/Crk3Ti3mDMM

https://youtu.be/Crk3Ti3mDMM[/url]" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Videoyu keşke idnriseydim silmiş sürücü :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst