Sanırım açıklamalardaki farklı bir Cuma.Ben bugünü Kara Cuma olarak tanımlamıştım kendi benliğim ile.Kısa süredir video editleyen biri olarak hızlandırma olmadığını belirtmek isterim.Sanırım uzun süre video editlemeden kaynaklı bir durum.% lik değer verecek kadar kesin ifadelere kendisini inandırıyor kişinin
Saygılar bizden![]()
Kisa bir suredir edit yapmandan yada render seceneklerinin yanlis ayarlanmasindan veyahut kullandigin programdan da kaynakli olabilir. Ama dikkatli bakarsan sadece hareket halindeyken degil yavas hizlarda yada dururken de hareketlerde bir anomali var. Videoya gelince, soylenenlere kulak asma.10 senedir bu forumdayim, 10 senedir bu tarz seyleri yadirgarlar. Iyi pilotaja herzaman saygim buyuk. Kardesine tebriklerimi iletiver. Saygilar![]()