Kar Tatili

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aramızdaki bu haberi bekleyen (benim gibi) öğrenci arkadaşlar için:

İstanbul Valiliği, İstanbul’da bu akşam saatlerinde başlayan kar yağışı nedeniyle ilk ve orta dereceli okullarda yarın, eğitime bir gün ara verilmesini kararlaştırdı.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
ULAN yine kaptınız tatili...:cherry:
Hadi hayırlı olsun.:cat:
Allah devamını göstersin ( Salı , çarşamba , perşembe ...... ):queen:
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
Desenize yarın yollar bomboş olacak istanbul da! rahat rahat işe gidebileceeezz......:queen:

rutti dostum.... Şöyle beyaz beyaz oluyooo, donduruyooo, motorun tekerleğini kaydırıyooo...:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
30
Tatil cümlemize ve tüm motosiklet.net camiasının öğrenci kısmına hayırlı olsun.
Allah daha nicelerini nasip etsin.

Amiiiin...:cherry:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
yazaten halsizim.bu havada işe nası gitcem ya.zaten buz gibi esiyo atölye.ayvayı yedik:salut:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
ya çalışanların günahı neeeee bende tatil istiyorum yazık bize yaw bu soğukta onca yol nasıl gidilecek
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
bana zaten yarın tatil zaten istanbulda da değilim yani ilgilenmiyoruuuuuuuuuuuuum:p :queen:
 
Katılım
17 Mar 2004
Mesajlar
335
üniversiteler okul değil mi? neden tatil olmuyo?
Gerçi bizim okul (YTU) hep en son tatil olur hatta bazen olmaz :)
Barbaros kapansa bana yeter :p
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bizden sonra da salı, çarşamba ve hatta perşembe günleri tüm Türkiye okullarının tatil olması dileğiyle...
( =motosiklet.net öğrenci dayanışması)
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
30
olcan138' Alıntı:
Bizden sonra da salı, çarşamba ve hatta perşembe günleri tüm Türkiye okullarının tatil olması dileğiyle...
( =motosiklet.net öğrenci dayanışması)

Buna ancak amin denir.:)
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
30
distinto' Alıntı:
nasıl olur ya hava durumunda havalar iyi olacak diyorlardı bende hafta içi motorla karşıya geçmeyi düşünüyordum ehliyetimi almaya, hava durumunda da havalar güzel gözüküyor, karı gördüler aldandılar bence bu hafta hava güneşli olacak...

Hava güzel olsun yine de tatil olsun, ne güzel işte rahat rahat gezer dolaşırız.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Yalnız birçok diğer hava durumu tahmininde de çarşambaya kadar sıfırın altında olacağını söylüyorlar havanın, ondan sonra da birden düzelemeyeceğini.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
245
2 aydır her gece yatmadan 5 6 sitenin hava raporuna bakıyorum ve izlenimlerime göre devlet meteoroloji sitesi genelde yanlış söylüyor, diyelim istanbulun köylerinden birinde i damla yağmur yağacaksa tüm istanbul yağmurlu gösteriyor ona göre plan yapıyoruz sonra gün boyu hava günlük güneşlik oluyor, en iyi bilenlerden biri http://www.wunderground.com/global/stations/17060.html diğeride mynetin kullandığı customweather sitesi http://www.myforecast.com/bin/cw/ha...tanbul&page=detailed.jsp&submit=Get+Forecast! ...
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
İstanbul da kar bir eziyet dilerim çabuk gider yaz gelsin gezelim gölümüzce
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst