Super Moderator
- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 4,360
- Konu Yazar
- #1
Evet sevgili arkadaşlar kar kış kıyamet durumlarındayız.
Bu durumda bir çok insan arabasını bile çıkartamazken bu gün çağlayanda bir YBR'li arkadaş (Kurye değil) insanlar yürüyemez iken ters yönden ilerlemeye çalışmak sureti ile motosikleti ile e5 'e bağlanma çabasındaydı.
Merak ettiğim konu şu.
Böylesine kötü koşullarda o motosiklete binmesindeki amaç veya zaruri durum nedir? Bu şekilde motosikletine binmek zorunda olup kullanan arkadaşlar içimizde de var mı? Var ise, gerekçelerini merak ediyorum.
Gündeme uygun bir konu başlığı altında bu günü değerlendirelim istedim. Şahsen ben bu gün ofise toplu taşıma ile geldim. Motosikleti bırakın arabayı bile olduğu yerden çıkartmak imkansızdı cünkü.
Peki ya motosiklete binenler?
Bu durumda bir çok insan arabasını bile çıkartamazken bu gün çağlayanda bir YBR'li arkadaş (Kurye değil) insanlar yürüyemez iken ters yönden ilerlemeye çalışmak sureti ile motosikleti ile e5 'e bağlanma çabasındaydı.
Merak ettiğim konu şu.
Böylesine kötü koşullarda o motosiklete binmesindeki amaç veya zaruri durum nedir? Bu şekilde motosikletine binmek zorunda olup kullanan arkadaşlar içimizde de var mı? Var ise, gerekçelerini merak ediyorum.
Gündeme uygun bir konu başlığı altında bu günü değerlendirelim istedim. Şahsen ben bu gün ofise toplu taşıma ile geldim. Motosikleti bırakın arabayı bile olduğu yerden çıkartmak imkansızdı cünkü.
Peki ya motosiklete binenler?
