Kar çilesi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
210482.jpg
YAHU KEŞKE MOTOSİKLETLERE ZİNCİR GİBİ Bİ ŞEY YAPILSA DEĞİLMİ?
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
numan_tas' Alıntı:
210482.jpg
YAHU KEŞKE MOTOSİKLETLERE ZİNCİR GİBİ Bİ ŞEY YAPILSA DEĞİLMİ?
geçenlerde vardı anasayfada görmedinmi...:queen: :)
 
Katılım
2 Eki 2005
Mesajlar
399
O fotomontaj değil gerçek yanlızca çivili lastik kullanılıyor.Dikkat ederseniz ön lastikte belli....:mrgreen:
 
Katılım
9 Eki 2005
Mesajlar
101
ylmzz, Ben o resmin videosunu izledim..Adam çıldırıyor motorla buz üzerinde..Ama lastiklerde buzu yarıyor sardırdırdığı zaman...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
numan, forumlarda büyük harf kullanılmaz. sadece bu forumda değil, yerli ve yabancı tüm forumlarda geçerli kuraldır bu. büyük harfler bağırmak için kullanılır. ANLADIN MI? :queen:
ikinci resim de hiç foduşopa benzemiyor. hem foduşopu bi tek musti yapiyo bu forumda, o anlardi foduşop olsaydi :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:pr: :pr: :pr: okk dostlarım bundan sonra büyük harf YAZMAYACAAAAAAAAMMMMMMMM!!! I don't write big letter!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
aferin. sen hala forum kurallarını okumadın, değil mi?
konuya dönersek, bir de böyleleri var :)
moto_neige.jpg
 
Katılım
15 Ara 2005
Mesajlar
46
Dün akşam Kartepe'den inerken 4 saat yolda kalan arabaların arkasında bende arabayla beklerken iki motorlu yanımızdan indi gitti. Adamlar evde televizyon seyrederken ben önümdeki acemilerle boğuşuyordum. Dağa bile motorla gitmek faydalı yani. Motorlar YBR tip birşeydi kross yada enduru bile değil.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Oooooooooo

watercolours' Alıntı:
aferin. sen hala forum kurallarını okumadın, değil mi?
konuya dönersek, bir de böyleleri var :)
moto_neige.jpg


vaşşşş demek kardan motoruda icat ettiler kesin üstünde oturan adam japon dur...:mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
biz de hava soğuk diye motora binmeyiz neler çıkarmışlar walla:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst